sachaennickoparuba.reismee.nl

Laatste dit, laatste dat....

Vaarwel lieve mensen van Aruba, of moeten we zeggen; Tot ziens!

Voorlopig zeggen we Aruba toch echt wel vaarwel, maar wie weet.... ooit voor een vakantie...

Voor nu zijn we in gepakt, uitgeschreven en helemaal kaal! Auto hebben we overgedragen aan zijn nieuwe eigenaar, vrienden zijn gedag gezegd en zelfs ons huis is helemaal leeg gehaald! (Met dank aan Nicole, die op het einde eigenlijk alles nog wel wilde hebben ;-) ) Wij gaan nu lekker ons bed op zoek, voor de laatste keer... Morgen nog een ritje over het eiland, voor de laatste keer....

Maarrr met alle laatste keren, komen er ook weer allemaal dingen die we nieuw gaan doen! Zoals een super geweldige reis voor de States en straks natuurlijk in Nederland samen wonen. Dus ook nu liggen er weer avonturen op ons te wachten die we graag aan gaan!

Voor nu slaap lekker en tot over 4 weken!

En iedereen onwijs bedankt voor alle lieve, leuke en gezellige reacties die we hebben gekregen!

Ayo!

Heel veel liefs xxxxxx

Janet en Roland

Snif,snif...ja, vandaag de laatste minuten op jullie avontureneiland ARUBA! Zo, wat hebben jullie nog veel ondernomen in dit afgelopen jaar! Jullie hebben al heel wat gezien van dit stukje wereld en dan nu nog 4 weken door Amerika.... geweldig. Heeeel veeeel plezier samen en hopelijk krijgen jullie tijdens de vakantie geen heimwee naar ARUBA. Tot in augustus...dan kunnen we jullie weer in onze armen sluiten en zoenen!

Bea en Gerard

Lieve Sacha en Nick, jullie bedankt voor de geweldige verhalen en mooie fotos, zo hebben wij ook een stukje van Aruba gezien. En de mooie verhalen van jullie daar op Aruba. Fijne 4 weken met de tour door Amerika en veel fotos schieten dan komen we zeker ze bekijken in jullie eventuele gezochte huisje hier in Nederland? Bedankt en tot ziens in Apeldoorn XXX ( fijne vakantie )

Linda

Hoi Sas en Nick,

wat fijn elke keer te hebben kunnen lezen wat jullie allemaal hebben gedaan. En ook de foto's waren spectaculair!
Jullie gaan vast onwijs genieten in Amerika! Als jullie weer in Nederland zijn gaan we gauw in het echt bijkletsen. En hebben jullie al een idee waar jullie samen gaan wonen? Kijk er naar uit om jullie weer te zien!

Liefs, Linda

Fam. Kleiboer

Fijne laatste weken in Amerika!
Geniet nog lekker van jullie vrijheid en vakantie!
Liefs Ewoud Cynthia Cecile en Robine

Yvonne en Perry

Een beetje late reactie van mij maar had dit verhaal nog niet gelezen! dom dom dom. Dit hebben jullie maar mooi even gedaan, en ook al was het soms best even moeilijk! nu lekker genieten van jullie welverdiende vakantie in Amerika...... Wij verheugen ons al op 7 augustus om jullie weer in ons armen te sluiten. Heel veel plezier en pas goed op elkaar. een dikke kuss!!!