sachaennickoparuba.reismee.nl

Andere paps en mams, broer en zus opbezoek

Ha lieve mensen!

We lezen dat jullie ook eindelijk wat mooier weer hebben in Nederland! Fijn, dat gaat dus ook bij jullie weer de goede kant op!

Bij ons is het weer iets minder geweest (24 a 25 graden...) met veel bewolking. En JA, dat voelt best fris aan als je dat niet meer gewent bent!! Maaaarrr dat kon de pret niet drukken, want... Roland, Janet, Tom en Lisette zijn op bezoek geweest! Vrijdag 2 maart was het voor hun eindelijk zo ver, de koffers hadden ze gepakt, een paar spullen voor ons daarin en op naar het vliegveld! Om, ongeveer 10 uur later, bij ons te landen op Reina Beatrix. Daar stonden wij hun natuurlijk op te wachten. Janet stond al klaar met haar fototoestel om ons razend snel op de foto te zetten, gevolgd door een paar flinke knuffels (ook namens andere mensen thuis)!

Gauw hebben we met zijn allen hun huurauto opgehaald en hebben wij hun naar hun huisje gebracht. Daar de spullen gedumpt, even iets luchtigers aan getrokken en toen door naar ons huis!Leuk om ook hun in het echt ons huis te laten zien.

De volgende dag zijn we met zijn allen naar Palm Beach gegaan. Om hier een lekkere duik in de azuur blauwe zee te nemen en van het witte strand te genieten! Zondags hebben wij onze visite Palm Island laten zien. Helaas waaide het te hard, met als gevolg dat de snorkeltour niet door ging. Dat was erg jammer, gelukkig hebben we wel een workshop Salsa dansen kunnen doen.

Nick had lekker de hele week vrij genomen, om zo veel tijd met zijn familie door te kunnen brengen, Sacha moest maandag gewoon weer beginnen op school. Elke avond hebben we gezellig samen gegeten en veel lol gehad tijdens de spelletjes.

Tom en Lisette hebben in die 10 dagen ook nog hun duikbrevet gehaald en we zijn wezen paardrijden! Julie lezen het goed, ook Nick heeft op een PAARD gezeten! En laat hij nou ook nog eens de fanatiekste zijn van de club!! Met de tocht zijn we door het Arikok park gereden en hebben we een bezoekje gebracht aan de Natural Pool. Die te wild was om in te zwemmen vanwege de harde wind. En aangezien er vorige week zondag een (Nederlandse) man is verdronken, durfden wij het helemaal niet aan.

Op zaterdag hebben we weer afscheid genomen van Tom en Lisette, die gingen nog voor een weekje door naar Curaçao. Konden wij de laatste dag nog goed genieten van Roland en Janet. Met het strand in onze gedachten, zaten wij zondags aan een heerlijk ontbijt. Totdat....... meneer en mevrouw maad op bezoek kwamen, en ze hadden al hun kinderen mee! Daar, onverwachts, zeker 2 uur mee bezig geweest. Nick en Roland het dak op (ook een leuke vader-zoon activiteit...) en daar opzoek naar de oorzaak van alle maden.

Uiteindelijk die dag ook even bij de Natural Bridge geweest en 's avonds heerlijk uit eten bij de Penuts.

Zo kijken wij terug op een hele leuke en gezellige tijd met de Bakkertjes.

Tot de volgende keer maar weer! Dan een verhaal over onzevakantie naar Panama en Costa Rica of misschien zijn we er al eerder met een kort verhaaltje tussendoor!

p.s.: We vinden het heel erg leuk dat we heeeleee trouwe lezers/kijkers hebben op de site! We hopen dat alles goed met jullie gaat en dat jullie nog steeds (mee)genieten van onze verhalen.

Heel veel liefs,

ons

Linda

Wat heerlijk dat jullie weer van familie hebben mogen genieten!! Wat klinkt het allemaal lekker wat jullie doen! Paardrijden, genieten van de zee, 25 graden!!

Hoe gaat het nu met je klas Sas? Ben benieuwd of je veel vooruitgang ziet. Heb je het nog naar je zin of kijk je alweer uit naar een Nederlandse klas?

Tot spreeks maar weer!!

Liefs Linda

Yvonne

Wat een leuk en gezellig verhaal weer!! vooral de activiteit van vader en zoon op het dat haha, als ik dit lees zijn wij papa en mama net op tijd naar huis gegaan anders hadden vader en schoonzoon op dat gezeten.

En nu lekker uit kijken naar jullie eigen vakantie, nog meer genieten!!

Een knuffel van Lizzy en dikke Kus van mams

bea en gerard

hallo Sacha en Nick, zoals gewoonlijk weer een leuk schrijven fijn dat jullie de weder ouders daar hebben en kunnen ontvangen, dat geef weer energie om verder te gaan. Ja dat het weer iets minder was mag de pret niet drukken lees ik geweldig! Groeten vanuit nederland.

Janet

Ja ja...wij zitten weer in Nederland...en als ik het verhaal van Sacha lees krijg ik subiet kriebels om de koffers weer te pakken.
We hebben het echt fijn gehad tussen onze 2 geweldige zoons en schoondochters!!
Wel kregen wel een enorme dip toen we hoorden dat onze ome Jan,waar Roland en ik altijd voor zorgden,was overleden. We hebben nog overwogen terug te gaan maar dat zou zo veel extra's kosten dat we zijn gebleven. Ome Jan kon extra lang blijven opgebaard tot onze terugkomst.
Ondanks dat ome Jan constant door onze gedachten ging,hebben we toch op Aruba genoten. We hebben hele leuke dingen gedaan zoals naar het strand natuurlijk, al werden we bij onze eerste Arubaanse strand ervaring meteen gezandstraald. Wat een wind!Maar op Palm eiland was het heerlijk. En Yvonne...Roland heeft ook in snorkel tenue gestaan hoor en zag er ongeveer net zo uit als Perry zoals je al voorspelde.Haha.... speciaal voor jullie nog even op de foto gezet. Wat voor ons ook een hoogtepunt was, is dat we een bezoek hebben gebracht aan het schooltje van Sacha. Dat was zo ontzettend leuk! Sacha voor de klas met de Arubaanse kindertjes. De kinderen gedroegen zich keurig hoor. En ze vinden juf Sacha heel lief! Sacha doet het ook heel goed.Er is niet voor niets gevraagd of ze wil blijven.
Ook hebben we met Nick over het Mariniers terrein gereden. Wat een prachtige basis! Heel verzorgd, heel veel prachtige palmbomen met op de achtergrond de blauwe zee. Het leek wel een park zo mooi. Ook heel fijn om gezien te hebben waar onze zoon zich dagelijks bevindt. Verder hebben we gesnorkeld, behalve Janet. Ik was het wel van plan.Liep ook mee het water in om te gaan snorkelen...maar op een bepaalde diepte zag ik opeens een man met een zak brood in zijn hand achteruit lopen, zijn snorkel op zijn voorhoofd geplakt. En aan de kant van de zak brood zag ik giga grote vissen rondom de arm van die meneer spartelen om te happen naar dat brood! Ik heb nog nooit zo hard gezwommen om weer op het strand te komen.Vissen zijn leuk om naar te kijken maar ik wil ze niet voelen!
Het weer was niet altijd even mooi maar doordat de temperatuur zo lekker blijft en de zon na een buitje weer volop schijnt hebben wij het gevoel gehad dat het weer prima was. Tussendoor hebben we Tom en Lisette naar de duikschool gebracht.Zij hebben het brevet gehaald!Roland en ik hebben nog een uitgebreide rondleiding gehad op de Arubaanse brandweer!Ook kregen we een demonstratie daar op het vliegveld! Echt heel gastvrij!
Oranjestad gezien, gezellig gegeten en spelletjes gedaan, gewinkeld, PAARDGEREDEN in de STROMENDE REGEN(lachen!!)en de laatste dag toen Tom en Lisette naar Curaçao waren hebben we nog samen met Nick en Sas doorgebracht. Daar zijn we dus bezig geweest met het verwijderen van maden die na een regenbui via het dak op hun Porch en in de keuken naar binnen krioelden. Bah! Later bleek dat er een kitten lijkje op het dak heeft liggen rotten. Maar alles is weer clean na het dakavontuur van Roland en Nick. De laatste avond hebben we nog kennis gemaakt met Silvana, gezellig gekletst en hebben we die avond ook afscheid genomen van Sas en Nick.SNIK.Zij moesten de volgende dag weer werken en konden ons helaas niet naar 't vliegveld brengen.
De laatste dag hebben we de boel opgeruimd in ons huis, auto teruggebracht en hebben we vanaf13.00 Arubaanse tijd tot 15.00 staan wachten tot de balie eens open ging om te kunnen inchecken. En toen deze eindelijk open ging duurde het nog een half uur voordat de hele zaak was opgestart. Eindelijk waren we aan de beurt en wie zagen we daar tot onze enorme verrassing staan???? Nickie en Sassie!! Ze waren door omstandigheden toch eerder naar huis gegaan en meteen doorgereden naar het vliegveld om ons uit te zwaaien. Dat maakte het lange wachten en weggaan toch weer helemaal goed.
Om 16.10 zwaaiden we voor het laatst naar elkaar en vanaf die tijd vlogen we van Aruba naar Curacao...2.5 uur gewacht...van Curaçao naar Bonaire... 1uur gewacht en van Bonaire rechtstreeks naar een enorm bewolkt Amsterdam.We landden om 11.00 uur. Om 14.00 deden we onze voordeur weer open en waren we weer op de plaats van bestemming.
Tom en Lisette zijn zojuist een klein uurtje geleden geland vanuit Curaçao en zodra we elkaar weer zien gaan we foto's uitwisselen en kan Sacha de foto's bij haar verhaal zetten. Dus daar is nog even het wachten op! Hartelijke groeten van Roland en Janet

Aletta

Hallo,
hier is het bijna lente en daar ben ik heel(héél) blij om! Ik skeeler de laatste tijd ook súper veel. Het is ook al bijna(Palm)pasen. Dan heb ik ook scouting kamp dus de palm pasen stok zal de kerk wel niet zien:-(

Op scouting heb ik samen met Mylou, Demi en Veerle een club, de geiten-club alleen op scouting maar, toch leuk, we zitten de hele tijd te geiten:-). Het is super gezellig.

En trouwens nog hiep, hiep, hoera voor jou!

Op school is het minder druk maar ook wel leuk, in de pauze speelt de ene helft glijbaan tikkertje, de andere helft voetbalt en nog een paar(5?) spelen iets anders.

Ongeveer de hele klas heeft trouwens typles, bijna allemaal PIKA(=thuis) alleen Renske en ik doen DE OPLEIDINGS CENTRALE(=ergens anders,wel thuis de opdrachten doen). De hele klas typt dus nu ongeveer snel en bijna foutloos.

De maandag is wel de leukst dag op school, we hebben dan juf Marleen en die is súper gezellig. We hebben met haar begrijpend lezen, geschiedenis, tekenen, rekenen en taal(en in de kring). Ze is altijd zere neus( dus echt niet serieus:-) ). Aan het eind van de middag zeggen we altijd, aa na waa luuk. We hebben elke keer met geschiedenis iets wat je moet voorberijden en doen of laten zien. Dit zijn ze in de echte volgorde: Quiz, posters, werkstuk en nu een PowerPoint. Dit hoofdstuk hebben we het ook over Aletta Jacobs, extra goed opletten dus
:-)).

Liefs Aletta

wilma ( vriendin van Janet)

Wat n super verhaal.je kunt je helemaal voorstellen hoe het daar is. En helemaal super zo met t hele gezin bij elkaar. Jammer van t overlojden van ome Jan. Ik zou de zee tussen al die vissen ook niet in durven hoor Janet...Nick en Sascha geniet samen nog op Aruba en straks nog een heerlijke vakantie voordat jullie weer naar Nederland komen. Groetjes van Wilna

Esther

Klinkt weer super allemaal!!

Yvonne

Hoi Janet,

Jij zei tegen ons dat Sacha een goed en leuk verhaal kan schrijven maar jij kan het ook. Je kan meer dan dat je zelf weet dat zie maar weer!! Nu kunnen wij ook lezen hoe jullie het beleefd hebben daar, leuk hoor! Ik wist niet dat jullie 2 overstappen hadden wat een gedoe zo als je het zo leest. Dan zijn jullie ook lang onder weg geweest, hebben wij nog niets te klagen over ons 2 uur vast zitten in de sneeuw.

Jullie zijn natuurlijk erg druk geweest na thuis komst, begravenis, misschien huis leeg halen van jullie oome Jan! is het allemaal een beetje mee gevallen?

groetjes van Perry en Yvonne

Janet

Heey Yvonne,
Wat leuk van je te lezen! Ik neem binnenkort contact met je op en maken we een afspraak. We hebben hoop te vertellen natuurlijk,maar het meeste heb je al gelezen.
Groetjes aan Perry!
Roland en Janet

Wietz

Heey Nick en Sacha.

Zaterdag bij je ouders gegeten en de foto's gezien.
Had er natuurlijk al een paar gezien op jullie site!
Zo jaloerssss, we hadden heel graag meegewild maarja ... no money.
Wat zijn jullie asociaal bruin zeg echt niet normaal, dat gaat nooit meer weg volgens mij.
moet trouwens zeggen dat Ar 'iet wat' teleurgesteld was toen hij hoorde dat je zonder hem naar Vegas gaat!!! hahaha :)
We missen je wel hoor... Thijs wil graag dat je terugkomt hij vindt dat je nu wel lang genoeg weg bent geweest en Ar mist zijn maatje, dus nu lult hij maar onzinnig tegen mij aan.
En ja ik mis je ook, al die talentenjachten op vrijdagavond en niemand naast me om al die halvezolen belachelijk te maken!

Dus wij tellen af tot je weer terug bent!

Gr. Ar, Wiets en Thijsie