sachaennickoparuba.reismee.nl

Nog 8 weken of wel 57 dagen....

Lieve, lieve lezers,

Nog 8 weken of wel 57 dagen... en dan is het voor ons zo ver.... we vertrekken vanaf dit prachtige eiland richting de VS om daar een geweldige tour van 4 weken te maken!

Nu het hier zo onwijs slecht weer is, worden we er even fijntjes aan herinnerd hoe het er ook alweer aan toe gaat daar bij jullie in Nederland! Het enige wat wij de afgelopen week hebben gezien is REGEN! Met daarbij veel onweer en storm. Dus luitjes; We weten echt nog wel hoe dat voelt! Dus vandaar ook dat wij vandaag alleen binnen op de bank hangen.. En ik dacht laat ik weer eens wat naar jullie schrijven! Het is inmiddels dan ook al een maand geleden dat ik iets geplaatst heb. In tussen is er toch ook het hoog nodige gebeurd!

Om te beginnen met één van de hoogte punten: ons moterrijbewijs. Op 4 mei was de grote dag, Nick, Silvana en ik mochten afrijden voor ons moterrijbewijs! Het rijden ging al een tijdje goed en ook de theorie kregen we aardig onder de knie (let wel; dit is niet zoals in Ned. Je krijgt echt letterlijk les op een speelbord met speelgoedautootjes!!) Toch waren we op de dag zelf nog erg zenuwachtig. Maar gelukkig voor ons is het hier eerder bijzonder als je het niet haalt dan wel. Nick heeft zelfs zijn moterrijbewijs gehaald én zijn aanhanger! Dat betekent dat hij zijn rijbewijs compleet heeft! :-D Echt super goed! Dus wij konden 's avonds een lekker gebakje eten!

Een ander 'hoogte' punt is dat we mee zijn geweest met de Submarine. Dat is een onderzeeboot waarmee je 40 meter diep gaat. Er zitten allemaal kleine ruitjes is waardoor je alles op de bodem van de zee ziet. Het was erg bijzonder om het een keer gedaan te hebben, maar aangezien Nick en ik ook duiken was het voor ons niet zo spectaculair.

Koninginnedag; Op deze dag hebben wij samen met Silvana een rondje over Aruba gereden om zo verschillende activiteiten te bezoeken. Zo zijn we bij een super kleine kleedjesmarkt geweest en bij een vliegerwedstrijd. Dat laatste schijnt een traditie te zijn op Aruba om dat juist op deze dag te doen.

Opendag Marinierskazerne (1 mei); Dit was echt een onwijs gezellige dag! Samen met Nathalie en Silvana ben ik over de kazerne gaan sjokken. Nick moest werken en wij zijn natuurlijk even bij hem in de truck gestapt voor een ritje! Er waren echt hele leuke dingen te doen, zoals een vaartochtje op één van de snelle boten van de marine, demonstraties van gevechtsacties en je kon zelfs echt schieten met een aantal van de geweren van de mariniers! Het was echt een goed georganiseerde en gezellige dag!

Verder ben ik nog met Silvana naar het Argeologisch museum van Aruba geweest.Het was erg leuk om te zien, maar verder niet super fantastisch.

Gisteren heb ik met mijn klas na schooltijd, als verrassing, naar de Pizzahut gegaan. Hiervoor hebben de kinderen het hele jaar door geld gespaard en gisteren was het zo ver! We gingen daar een pizzatje eten en er zit een grote speelzaal bij waar de kinderen lekker konden ravotten. Van wat ik zo gezien heb, hebben de kinderen zich prima vermaakt!

Morgen ga ik met Silvana en Nicole naar Terra del Sol. Hier gaan we een heerlijke massage krijgen en kunnen we lekker relaxen aan het zwembad. Hopelijk wil het weer een beetje mee doen en klaart het nog wel op!

Verder hebben we voor de aankomende weken het volgende nog in de planning:

- Weekend Bonaire (volgende week, vertrekken vrijdag)

- Dagje Curacao (Nick wil toch ook wel met dolfijnen zwemmen)

- Een dagje naar Palm Island (daar moeten we op zijn minst nog 1 keer zijn geweest voordat

we weg gaan én we willen met de snorkeltour mee om zeeschilpadden te spotten)

- Bezoekje brengen aan de Aloë plantage

Misschien zijn er nog wel meer dingen die we willen doen, maar die schieten mij zo even niet te binnen... :-) Inder geval; we hebben nog genoeg te doen en nog maar 7 weekenden in het verschiet! Oeehhh het komt nu toch echt wel dichtbij!! :-D

En... we hebben er zin in! Echt.. Om gewoon weer even lekker.... naar huis te kunnen! :-D

Tot snel! Liefs

esther

Het blijft leuk om jullie avonturen te lezen!

Marcella & Sharijar

Wat gaaf om met zo'n submarine boot 40 meter diep te gaan! Ik wist helemaal niet dat jullie dag gedaan hebben! Leuk verhaal heb je weer geschreven! Over 8 weken verlaten jullie Aruba alweer, dat is echt al heel snel!! :-) wij vinden het ook weer heeeel fijn als jullie weer terug in Nederland zijn! Haha maar we kunnen nu echt beginnen met aftellen!!!

Veel plezier morgen met de massage! En we spreken elkaar snel weer!!!!

Dikke kussss

Yvonne

Wat heerlijk om weer zo`n verhaal te lezen, wij spreken elkaar best wel vaak op skyp maar toch blijft het lezen ook leuk. En ja de tijd gaat nu erg snel vooral als jullie al die leuke dingen nog gaan doen. Ik zit de tijd ook af te tellen tot dat jullie weer in Nederland zijn, maar ik zal jullie verhalen en vaak denken van go we hoeven niet meer te skypen toch wel een beetje missen, en vooral de laptop want die kan weer naar Marcella. haha

Veel plezier morgen met de meiden Sas.

Linda

En stiekem ben ik ook wel erg blij als jullie weer terug zijn! Hoewel het wel super leuk is wat jullie allemaal doen en voor mij om de verhalen te lezen. Erg gaaf! Geniet ervan, de laatste weekjes!!

xx

janet

Gaaf hoor ...nog zo veel plannen om naar uit te kijken. Ook dat weekendje Bonaire! Leuk om dan alle verschillen te kennen van de ABC-eilanden.
Ja..joh..het einde is in zicht. Nog maar zo'n 50dagen op Aruba en dan is het wegvliegen geblazen. Jullie krijgen vast nog heimwee naar Aruba:-D.
Geniet nog ff lekker daar...hopelijk wordt het weer beter en krijgen jullie nog een grandiose vakantie als toetje op een jaar Aruba avontuur. XXXXXXXX

Tom en Lisette

Leuk verhaal heb je weer geschreven! We genieten elke keer weer mee.
Ondertussen hebben we Nick al gesproken, dus zijn volledig op de hoogte:)
Heel veel plezier komend weekend op Bonaire, hebben jullie al plannen voor daar? Gaan jullie ook nog duiken?
Tel de dagen vooral af, maar blijf genieten! Voor je het weet zit je hier in de kou en wil je weer terug....

Liefs ons

Bea en Gerard

Het is weer een leuk verhaal om te lezen, je gaat de kids nog missen hoor let maar op! Je heb nog 8 weken de tijd om een leuk kado voor je kids achter te laten als een herrinnering aan jouw (tip). Wat is die tijd snel gegaan mede door jullie leuke verhalen, en de fotos zo kennen wij Aruba dan ook een beetje. Geniet nog van de weken en wat je nog van plan bent te doen daar, we volgen jullie zolang het nog kan gr. Xxxxxxx en tot ziens in het zonnige nederland.

Gonny

Jullie vervelen je daar niet blijkt wel. En nog een mooie trip door de VS in het verschiet.
Geniet er nog van voor je het weet sta je weer op Nederlandsche bodem. :)
Het is hier nu eindelijk zomer.

Oma Kind

Het schiet nu wel op met jullie verblijf daar, en dan op naar zo,n heerlijke vakantietrip,geniet maar lekker, want het is allemaal zo voorbij. O ja Nick ik ben wel te laat misschien , maar nog van harte GEFELICITEERD, beter te laat dan nooit! Groetjes met toch nog een dikke verjaardagskus, ook voor Sas. doei doei.

bea en gerard

Als nog gefeliciteerd Nick met je verjaardag en Sas ook met Nick, lekker gevierd op curacaue met de dolfijnen!

Aletta

Hallo,
Juf Carla is al een hele tijd ziek en kan daarom dit schooljaar niet meer voor groep 7 staan. Ook hebben we een meester die stage bij ons loopt en die heet meester Niels. En omdat juf Carla veel extra taken heeft en juf Marleen dat al gewend is. Krijgen wij meester Niels op maandag(eerst was dat juf Marleen).

Verder hebben we al een paar Cito's achter de rug. Je kunt de hele week door wel een Cito verwachten!

Vorige Zaterdag ben ik met Mylou, Jens, Nils, Nick, Veerle en Manon naar busloo geweest. Al hun broertjes en zusjes en ouders waren mee, papa en de vader van Nils(Jurgen)kwamen samen later, ook waren de ouders van Manon er niet want de vader van Manon heeft een ziekte en haar moeder blijft er bij, haar broer, Bas was er ook niet en eigenlijk had hij er ook niet veel kunnen doen want Hidde(broer van Veerle) was er ook niet, ze ging ook eerder weg. Bij busloo is een heel groot klim gebeuren van touw en daarin maakten we hangmatten. Dus zoals je leest was het erg leuk. Wel jammer dat het bij jullie zo regent maar toch denk ik dat jullie het wel leuk hebben!
knuffels