sachaennickoparuba.reismee.nl

Paps & Mams de Weerd op bezoek!!

Hallooo allemaal!

Na 2 en een halve week hier weer een verhaal, met dit keer echt wel (veel!!) foto's! :-)

Het is helaas alweer voorbij, vanavond hebben wij mijn lieve paps en mams uitgezwaait... Pffoeeii... dat was wel weer even slikken! Maar we kunnen alle vier terug kijken op een hele leuke tijd!

Eindelijk op 3 februari 2012 was het dan zo ver! Na ruim 2 uur vertraging door de plotseling, erge sneeuwval in Nederland, konden wij ze dan eindelijk omhelsen! Echt (!!) vast pakken en in het echt (!!) tegen ze praten, wat was dat fijn! Skype is een hele uitvinding, maar in het echie is het toch een klein beetje anders! Heerlijk!

Gelijk in de auto gestapt en op naar hun 4-sterren hotel: Ons huis!! :-D Het was hier al donker, dus veel konden pappa en mamma niet zien van het eiland maar dat zou de volgende dag wel komen! Eerst lekker een soepie eten en redelijk op tijd naar bed! Toch wel erg vermoeiend 12 uur lang in het vliegtuig zitten!!

Het eerste weekend beide dagen lekker naar het strand geweest. Op zondag ook even bij the Lighthouse langs geweest en daarna naar Moomba. Nick en ik gingen onze laatste duik maken en dan zouden we ons brevet halen! Op de duik was helaas niet zoveel te zien en genoten van het boottochtje heb ik ook niet... Tjah, ik zal nooit een zeevrouw worden! Maar... we zijn geslaagd en kunnen (hopelijk) dit weekend ons SSI pasje ophalen!

Maandags moesten wij gewoon werken en dus ging onze wekker om 5:15u. Ik had afgesproken met pappa en mamma dat zij mijn zouden ophalen van school (net als vroeger, hihi). Zij kregen namelijk die ochtend hun huurauto voor 11 dagen. Zo konden ze lekker op hun eigen gemak het hele eiland rond crossen! Na werktijd gezellig samen naar het strand en Nick kwam na 15:00u ook onze kant op.

Pappa heeft het snorkelen helemaal ontdekt! Niet meer weg te slaan uit het water en die snorkel wordt echt niet vergeten! Samen met Nick heeft hij het water rond Aruba uitgeplozen. Bijna elk strandje gehad en wat hebben ze een mooie dingen gezien! Nick is zelfs tot de ontdekking gekomen dat 'snorkelen misschien nog wel leuk is dan duiken!'

Op Palm Island hebben de heren zelfs een schildpad gezien tijdens het snorkelen! Dit was natuurlijk de topper van de vakantie, maar ook de zeesterren, de grote papegaaivissen en de zeeslang waren super mooi om te zien.

Mamma en ik hielden meer van lekker op het strand liggen en hemeltjelief wat is mijn moeder bruin geworden! Daar kan ik zelfs niet tegen op! En dat terwijl ik er een half jaar over heb gedaan om zó bruin te worden en zij wordt het binnen 2 weken (pappa trouwens ook, ondanks het vele onderwater zijn!)! Ik weet wat mij te doen staat het aankomende half jaar.. ;-)

We hebben dus lekker rustig aan gedaan, elke dag na het werk naar het strand en paps en mams hebben 's ochtends het eiland bekeken. In de weekenden rustig ontbeten en tegen de middag weer richting het strand. Natuurlijk ben ik ook nog jarig geweest in de tussentijd. Vanuit Nederland hadden mijn ouders een heleboel cadeautjes meegenomen; van mijn zus en Sharijar (kleding), van mijn broertje en Agnieszka (de serie Gooische vrouwen en een cup cake boek) en van mijn opa en oma (een bedeltje voor mijn Tedora armband, die ik van pappa en mamma heb gekregen:-D)! Dat was een grote verrassing! Van Nick heb ik een super mooi horloge van Calven Klein gekregen, zo zit ik weer goed in de sieraden! :-D En dan ook nog een bon voor verwendagje van Silvana en Nicole! Super blij ben ikmet alle cadeaus!

Ondertussen zijn Nick, Silvana en ik ook begonnen met onze motorrijlessen. Ook dat is weer een hele ervaring! Eerst best spannend om op zo'n ding te stappen en daarna super gaaf als je er een beetje mee kan rijden! De verwachting is dat we 4 a 5 lessen krijgen en dan zullen afrijden (jaaa dat lezen jullie goed!!) appeltje eitje! ;-) Straks in Nederland wel even een paar lessen extra nemen! Haha

Zoals jullie kunnen lezen zijn het super weken geweest! Wij kunnen even bijkomen en alle mooie herinneringen goed opslaan, want volgende vrijdag komen Nick zijn ouders! Ontzettend leuk, weer nieuwe herinneringen maken en opslaan. Want voordat we het weten zal de tijd voorbij zijn en gaan we al weer richting ons koude kikkerlandje!

Wij gaan nog even genieten en jullie lezen het nieuwe verhaal pas weer na 12 maart!

Heel veel liefs,

Reacties

Reacties

Yvonne

Weer een leuk verhaal Sas en Nick, als ik het zo lees dan is het net of we daar nog zijn!! ik mis alleen nog 1 kado van je lieve mannetje het mooie horloge. De mensen hier in nederland zijn echt wit, soms denk ik zouden ze griep hebben haha..... bij jullie op het eiland zijn ze allemaal zo bruin, wij hebben erg genoten van deze vakantie daar kunnen lang op teren.

Wij wensen jullie ook heel veel plezier met Nick zijn ouders en boer en schoonzus!! geniet met hun net zoveel als wat je met ons gedaan hebt.

Dus Roland je weet wat je te wachten staat, Nick is nu ook helemaal weg van snokkelen!!

O ja Janet je had gelijk jullie hebben een hele lieve zoon.

liefs Yvonne

bea en gerard

hallo nicht en neef wat een mooi verhaal en fijn dat jullie zo genoten hebben met je (sch) ouders, en ik heb wel gelezen het kada van nick een mooi horloge van calven klein. Nu goed uitrusten voor de volgende ouders en broer,schoonzus komen toch!!! Veel plezier gr.

Cynthia

Wat een fijn verhaal om te lezen.
Kan me zo voorstellen hoe blij je dan bent met bezoek van je ouders en straks Nick zijn ouders.
En je het motorrijden gaat ook goed. Lijkt mij ook zo leuk. Ewoud heeft het al. Misschien iets voor mij als de meiden groot zijn, kunnen Ewoud en ik er samen op uit.
Fijne weken ook straks met de ouders van Nick.
Ik ga nu de véééle foto's bekijken.
Liefs Cynthia, Ewoud, Cecile en Robine

yvonne

O ja, het staat er wel in sorry ( van Nick een Horloge)

Sacha

Mam, twijfel niet te snel aan jezelf....
(Ik heb het gauw toegevoegd!!) ;-)

kusjes

Tom en Lisette

Wat een leuk verhaal heb je geschreven en wat een leuke foto's weer!
Wij hebben natuurlijk stiekem ook al alles gehoord van je ouders Sas, en kunnen nu helemaal niet meer wachten... De koffers liggen al midden in de kamer!

Nick, neem je ons ook mee naar snorkelland!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!