sachaennickoparuba.reismee.nl

Nog 3 daagjes!!!

Ja ja, lieve mensen!

Ik kan bijna niet meer wachten! Oehhhh vind het zo spannend... Yeahh... het is bijna zo ver!!!

Vrijdag komen mijn lieve paps en mams deze kant op! Mamma is al bezig haar koffer in te pakken (lees MIJN spullen in te pakken ;-) ) En pappa moet nog twee daagjes hard werken. MAAR DAN... zijn ze er klaar voor, en wij ook! Na precies op de helft te zitten van onze periode hier, komen mijn ouders richting Aruba.

Ondertussen hebben Nick en ik behoorlijk weer wat dingen gedaan. Met als hoogte punt eigenlijk wel ons duikbrevet halen (we moeten nog 1 duik en dan issie binnen!).

Afgelopen weekend zijn de beide dagen druk geweest met het duiken. Zaterdag 1 duik gedaan en zondag 2. Zondags zijn we met een boot de zee op gegaan om ons diepste punt te halen, 18 meter! In het begin was het erg spannend, maar met behulp van onze duitse(!!) duikinstructrice heb ik de bodem bereikt! En wauuww wat was het mooi! We hebben hele mooie dingen gezien in het water, zoals (LET OP: mam nu even dit stukje overslaan!!) een super grote (pijlstaart)rog en een waanzinnig grote aal! Zo groot had de duikinstructrice hem ook nog niet gezien hier op Aruba. Echt onwijs gaaf!

Na de twee duiken hebben we gelijk ons theorie examen gehaald. Reden voor een heerlijke lunch bij Moomba! Dat is een relaxt strandtentje waar eigenlijk altijd wel wat te doen is.

Gisteren heb ik, Sacha, samen met Silvana lekker de toerist uitgehangen. We zijn naar Fort Sautmann geweest en hebben zelfs nog een aantal dingen ontdekt;

1. Het Historisch museum is op maandag GESLOTEN;

2. Fort Sautmann is niet echt een trekpleister (ook al zeggen de informatieboeken dat WEL); en

3. De frappechino Yava chip is toch echt de lekkerste frappechino die de Starbucks heeft!

Heerlijk, om zo af en toe je ook nog een klein beetje een toerist te voelen hier op dit eiland waar we toch echt wonen!

De foto's volgen snel en het volgende verhaal zal pas komen nadat mijn ouders (helaas) weer terug naar Nederland zijn, 21 febr.

Voor nu een dikke knuffel en heel veel liefs

Ohw ja...

P.S.: We gaan ook nog starten met onze motorrijlessen! In het volgende verhaal meer daarover!Leuk, leuk!! :-D

Reacties

Reacties

janet

Leuk hoor... ook nog motorrijles!
Wel voorzichtig he!
Zo'n tenger vrouwtje op zo'n dikke Honda 750 lijkt me echt wel te zwaar!

Aletta

Hallo juf Sacha(en Nick).
Leuk dat je motorrijlessen gaat volgen, veel succes daarmee! En veel plezier met je ouders. Ik heb in de klas een juf verloren en er twee voor in de plaats gekregen, juf Danique en Juf Amanda de eerste blijft twee weken en dan nog een keer vier dagen juf Amanda gaat gym geven en ik ben heel benieuwd naar ze!!! Ik heb trouwens pas meegedaan aan schoolvolleybal het meisjesteam, alle wedstrijden verloren dus de meisjes zijn laatste(zesde), maar nu komt het leuke... de jongens zijn tweede! ik heb al veel zin in je volgende leuke Aruba-verhaal!
liefs Aletta

Cynthia Kleiboer

Hoi hoi!
Gaaf he duiken. Ik heb een keer meteen op 15 mtr diep gedoken onder begeleiding van een duikinstructeur. In Egypte. Een hele andere wereld waar je dan in zit.
Mijn fles was natuurlijk zo leeg, zo spannend vond ik het.
Leuk zeg, je verjaardag 'zoals het hoort' met je ouders vieren! Dat de dagen maar snel mogen gaan nu, en straks heel langzaam. Fijne tijd samen!
Veel succes met de motorrijlessen! Ewoud heeft ook motorrijbewijs en kan jullie vertellen dat het heel gaaf is.
Fijne weken!
Liefs Cynthia Ewoud en de meiden

Yvonne

Ja Sas en Nick, nog 1 dagje en dan gaan we aan onze grote reis beginnen! Wij hebben ook erg veel zin in, jullie hebben weer een leuk verhaal van gemaakt! maar ik begrijp dat ik (mam) aan de rand van zee moet blijven, en anders maar in jullie zwembad zwemmen. Ik neem aan dat daar geen dieren in zitten!! Moeten wij nog een extra koffertje meenemen voor jullie diploma`s haha. tot over 1 dagje

Marion

Lieve sacha, nick, yvonne en perry, heeel heel veel pleIer samen. Als ik het allemaal zo lees gaat jullie dat lukken. En voor yvonne speciaal een beetje sterkte met al het dierengebeuren op het eiland.
Liefs van ons allemaal
Marion

Sacha, Nick, Perry en Yvonne

Hi Marion! Dat gaat inderdaad wel lukken! De reis hebben Perry en Yvonne ook overleefd, dus nu kunnen die dieren er ook nog wel bij! ;-) Groetjes!

Liefs van ons uit Aruba!

Roland en Janet

Heey Yvonne en Perry!! (En Nick en Sacha natuurlijk!)
Goeie reis gehad en inderdaad overleefd zo te lezen.
Yvonne, pas op voor de slangen en hagedissen he!Ze kruipen ook graag in bed heb ik laatst gehoord.(HAHA)
Wij zijn reuze benieuwd hoe jullie alles gaan ervaren. Kan niet kapot nu jullie weer bij je dochter zijn en die enorme leuke schoonzoon natuurlijk. Heeel veel plezier en tot eind februari. Dan zien we elkaar . En Sas en Nick tot begin maart! Knuffels..!

Yvonne en Perry

Hoi Roland en Janet, de reis duurde verschrikkelijk lang, we hebben op schiphol 2 uur in het vliegtuig gezeten omdat we vast zaten in de sneeuw! voor de rest een goede vlucht gehad. Het is echt fijn om ze weer te zien en vast te houden, we hebben het erg naar onze zin! de warmte is voor mij ( Yvonne ) even wennen, wij gingen vandaag even naar de haven en wat kwamen daar tegen, ja 1 keer raden een grote leguaan Bah!! ik schrok en moest gillen. groetjes Perry en Yvonne

Roland en Janet

Whahahaha...ik lach me rot wat die leguaan betreft. Ik zou meteen boven op Rolands nek springen. Doodeng dat ongedierte. Maar alles went...hopelijk ook die warmte. Ja, wat wil je van -5 naar +30 schat ik? Dat is nogal een verschil. We hebben nog aan jullie gedacht toen het hier zo begon te sneeuwen:"de vliegreis zal toch niet worden geannuleerd?!" Dus jullie hebben toch nog 2uur in het vliegtuig zitten wachten!Balen! En wij hier maar roepen om 23.15uur: "jaaaa, ze zijn gearriveerd!! Maar dat bleek 2 uur later pas het geval. Gelukkig hebben jullie nog vele dagen om te genieten van de kids en Aruba. Hééél veel plezier met elkaar en tot Skypes!! XXXXX

bea en gerard

gaaf duiken en gefeliciteerd, ja motorrijles ben ik niet zo dol op maar ja we begrijpen het wel succes. Wat fijn dat paps en mams je verjaardag vieren op aruba. Veel plezier samen en genieten hoor.xxxx

Oma Kind

Hallo daar, wat zijn jullie druk met van alles te halen, duikerbrevet, motorrijlessen, en wat is het volgende?Sacha ik wil je alvast feliciteren met je verjaardag voor morgen,ik wens je een hele fijne dag toe met je Ouders en Nick. Geniet er van, groetjes met een dikke verjaardags kus van mij, en de gr: van Opa. doei doei.

bea en gerard

Sas gefeliciteerd met je verjaardag daar in de zon en nog wel met je liefje en mams en paps het kan niet mooier allemaal de felicitaties van ons gr xxxx

bea schaake

hallo sas en nick, zeker geen tijd meer nu paps en mams er zijn geen verhaal en zeker geen fotos jammer. Geniet nog maar nu ze er nog zijn veel afknuffelen met ze want je moet er een half jaar op teren. Gr. En ivon en perry goede vlucht straks terug. Gr.

Gonny

Jullie maken wat mee daaro. Leuk toch. En wat betreft die leguaan, dat zijn toch prachtige dieren.
Alsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag.
Geniet er nog maar van, voor je het weet moeten jullie weer richting Nederland. Of kan Nick misschien nog bijtekenen voor een jaartje? ;)

Yvonne en Perry

We gaan ons laatste weekend in op Aurba, dat is nog een paar dagen genieten hier!! het is wel heel dubbel vinden wij, je moet hier weer afscheid nemen dat word heel lastig, maar aan de andere kant heb je in Nederland ook kinderen wonen die je mis, die wil je ook graag weer zien, en dan onze poes Lizzy niet vergeten!! we hebben het erg naar onze zin gehad, Sas en Nick bedankt voor de gastvrijheid!! ik zeg het maar even hier want ik denk niet dat ik het kan bij het afscheid.

Roland, Janet, Tom en Lisette wij wensen jullie heelveel plezier hier op Aruba en geniet van ze.

We zien jullie gauw.

janet

Lees nu pas jullie stukje. Maar bedankt in ieder geval.Gaat helemaal lukken met ons zessen daar(incl.de hoofdbewoners)!Een goede reis terug hadden we al gewenst via de mail v. Perry. We zien elkaar zondag! Reuze benieuwd naar jullie verhalen. Tot gauw!

bea en gerard

wij wensen de familie van nick heelveel plezier op aruba en een behouden vlucht. Doe nick en sas de groeten van ons. Genietse allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!