sachaennickoparuba.reismee.nl

Happy New Year!!

Ten eerste; Allemaal een gelukkig, gezond en een jaar met veel dromen die uit mogen komen gewenst!

Ons jaar 2012 is goed begonnen! Met een 'frisse' duik op nieuwjaarsdag (nieuwjaarsduik) zijn we klaar om het jaar te beginnen! Op oud jaarsavond zijn wij, samen met mijn vriendinnen uit Nederland, bij een collega van Nick geweest. Daar waren nog meer collega's en er kwamen nog vriendinnen vanSacha die ook hier wonen. Om daarna naar een strandfeest te gaan en daar met onze voetjes in het zand het nieuwe jaar in te dansen! Al met al een lekkere drukte en veel gezelligheid!Wij hopen dat iedereen het jaar leuk, spetterend en gezellig is begonnen!

We gaan even terug in de tijd en wel naar Kerst avond (dat is al lang geleden!!)

Op de kazerne werd er een Kerst mis gehouden, hier zijn wij samen met nog een aantal mensen heen gegaan. Het was een erg lange zit, maar leuk om een keer meegemaakt te hebben! Na de mis zijn wij naar huis gegaan en hebben wij de cadeautjes uitgepakt die deKerstman uit Nederland ons had toegestuurd. Onzettend leuk natuurlijk dat er ook van zo verweg aan ons gedacht wordt!

Opeerste Kerstdag hebben we bij ons thuis gebarbecued met Silavna en Nicole. Met hun hadden wij ook lootjes getrokken, wat dus betekende; nog meer cadeautjes!! ;-) We hebben een erg leuke avond gehad, alleen was de Kerstsfeer ver te zoeken. Met 30 graden, in je hempje, barbecuend je Kerstcadeautjes uitpakken heeft niet veel sfeer! Maar er was gezelligheid en er was lekker eten, dus daarmee zaten we al helemaal goed!

Tweede Kerstdag zijn we gezellig samen, met zijn tweetjes, naar het strand gegaan. Heerlijk niks gedaan!

Op 28 dec kwamen Sacha's vriendinnen, Esther en Nathalie,uit Nederland aan. Wat een heerlijk gevoel om ze weer eens dichtbij te hebben! Even weer lekker als van ouds kletsen, ouwehoeren en tutten! Voor Nick was het wel even wennen, met drie vrouwen in huis, maar ook hij vond het erg leuk dat ze er waren. Met zijn vieren hebben we veel dingen gedaan; naar het strand geweest, bij de natural bridge gekeken, naar Palm island geweest, 'geshopt' in Oranjestad, paardgereden. Het waren 10 super gezellige dagen, en helaas ging het er snel voorbij. Afgelopen vrijdag hebben we Esther en Nathalie weer veilig op het vliegtuig gezet en zijn ze zaterdagochtend weer in Nederland aangekomen.

Wij hebben ook alweer onze eerste week (Sacha een halve week) erop zitten. Na even wennen en het ritme weer te pakken krijgen, kijken we alweer uit naar het volgende bezoek; Sacha's ouders! Met kort daarna de ouders en broer met vriendin van Nick! Het duurt wel weer even voordat er voor ons een nieuwe vakantie aankomt, maar we hebben in iedergeval toestemming gekregen om op onze terugreis straks weer naar Nederland via de VS te mogen reizen! De plannen voor de reis liggen klaar, nu eerst maar eens een aantal tickets boeken! :-D

Voor nu was dit het, we zijn snel weer terug met een nieuw verhaal en daarin meer over onze plannen voor de terugreis!

Heel veel liefs, Nick en Sacha

P.S.; Bekijk als je het leuk vind ook de dolfijnen foto's van Sacha! Ze staan erop!

Diana Vos

Hoi Sacha en Nick,

Wat leuk om weer iets te lezen en foto´s te kunnnen bekijken.
Sacha stop maar met nog bruiner worden straks lijk je niet meer op de foto op je paspoort en mag je Nederland niet meer in!!!
Geniet nog lekker van jullie tijd daar.

Groetjes en tot een volgend berichtje.

yvonne

leuke foto`s en een mooi verhaal, maar wat zijn jullie bruin zeg! ik durf straks niet naast jullie te lopen, dat wordt echt zwart en wit.

Lisette en Tom

Hoi Sacha en Nick!

Wat een leuk verhaal weer! En prachtige foto's... Wij kunnen nu echt niet meer wachten!
Bij welke duikschool gaan jullie de duikcursus doen? Wij zitten hier op internet rond te neuzen en ze lijken allemaal wel op elkaar, ook in prijs. Misschien weten jullie daar iets meer van? Zijn heel benieuwd. Binnenkort weer eens skypen?

Liefs

nick en sacha

hallo tom en lisette,

zaterdag gaan we voor het eerst duiken.. we hebben er veel zin in. nick heeft een duik cursus gekocht van een marinier die hem had gewonnen bij de bingo op de kaz, dus die gaat zaterdag meteen beginnen en sacha gaat dan de introduik doen. we duiken wel samen. de duikschool heet diveversity en zit bij mumba beach. een cursus duurt 4 dag delen, maar het is mogelijk om in 1 weekend een cursus te doen. we zullen jullie wel even laten weten hoe het was.

liefs en tot skypes

Aletta

leuk dat je het zo fijn hebt gehad, en jillie natuurlijk ook een fijn nieuw jaar! groetjes van Aletta.

Nathalie

whaaaa! het was echt heel leuk he die 10 dagen:)
Ben nu bezig met een fotoalbum aan het maken.. man wat een werk, hij moet er natuurlijk wel perfect uitzien! Nog een paar daagjes en dan vertrouwd met pappie en mammie, dat zal fijn zijn! Ik heb je trouwens een mailtje terug gestuurd, wil wel graag skypen tonight!