sachaennickoparuba.reismee.nl

Vakantie!!!!

Hé Lieve mensen!

Hehe..... ja ja.... eindelijk is het dan zover.... de lang naar uitgekeken; KERSTVAKANTIE!!!

Yeeaaaahhh!

Cool

Dat betekent; 19 dagen (!!) zonder kinderen, morgen (héél vroeg) vliegen naar Curaqao en .... mijn vriendinnen komen bijna!! Mijn gelukzalige gevoel kan niet meer stuk! En dat allemaal zo vlak voor Kerst! Het Kerst gevoel is dus al aardig begonnen bij mij. De sfeer thuis zit er ook redelijk in en nu de vakantie is begonnen kan ik eindelijk helemaal lekker ontspannen!

Vandaar ook maar een kort verhaaltje, maar wel aardig wat foto's! Volgende week meer verhaal en nóg meer foto's. Maar dan natuurlijk van het prachtige (??) Curaqao!

Tot dan, en voor de gene die nog op wintersport vakantie of een andere Kerstvakantie gaan....

Heel veel plezier!

Veel liefs, Sacha

Reacties

Reacties

Yvonne

Dames veel plezier in Curaqao!!

Nick je vermaak ook wel toch, het rijk alleen?

Fam. Kleiboer

Heel veel plezier in Curaqao!
Lekker bijkomen van de drukte!
Genieten en uitgerust weer terugkomen!

Liefs Ewoud Cynthia Cecile en Robine

bea

Fijne dagen op curacao en nick ook fijne dagen met.......?

Aletta

Halloooooooooooo daar!!!!
het is zo te zien( lezen )erg leuk op Aruba. Ik heb net je
(korte)verhaal gelezen, het is kort en bondig! Fijn dat het weer kerstvakantie is, in de vakantie ga ik met manon logeren! heb daar veel zin in. jullie daar ook een fijne vakentie op curaqao!
Veel plezier van miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!