sachaennickoparuba.reismee.nl

5 dec en Pasco (Kerst)

Hi allemaal!

Het is alweer even geleden en er is weer een hoop gebeurd! Maar als eerste willen wij weten hoe het bij jullie gaat daar in de warmte? Want we hebben gehoord datdit jaar in Ned de warmste November maand sinds 150 jaar is! En dan denken wij, vanaf een afstandje, dat jullie niet mogen klagen... En soms denken we zelfs dat wij het nog wel eens slechter kunnen hebben!! Het is hier namelijk alleen maar; regen,regen en regen.... De zon is even op vakantie naar een ander land ofzo, want die hebben wij al in geen weken meer gezien!

En dan denken jullie; 'Ahhh wat zielig!!' Nee hoor!

Laughing
Wij klagen niet, want nu hebben we lekker de tijd om dingen te gaan doen en te bekijken. Zo zijn we vorige week zaterdag heerlijk, met een gehuurde jeep,wezen offroad rijden in het Arikok park! En hebben we gister Kerstspullen ingekocht! Wij zijn er dus al (bijna) helemaal klaar voor. Morgen komt er nog wel een oude man langs op school, maar verder wordt daar niet echt veel aandacht aanbesteed hier op dit kleine eilandje.

Kerst is vele malen een groter feest. Dat zien wij aan alles, zelfs aan de sneeuwpoppen die hier de sfeer moeten maken voor Kerst! Aan de kerstversieringen zijn we nu wel gewend met deze warme temperatuur, maar een sneeuwpop zien staan is toch wel een gekke gewaarwording! Maar goed, we passen ons aan en we hebben zelf toch ook maar wat Kerstspullen gekocht om de sfeer ook in huis te krijgen. Dan vergeten we die Sinterklaas maar even....

Nick is wel heel erg in de Sinterklaas stemming (geweest), want hij mocht leuk als Zwarte Piet verschijnen op een basisschool. Samen met nog een aantal Jan Kaas mocht hij gezellig de kinderen 'bang' maken. Want dat is waar de Zwarte Pieten hiervoor zijn op Aruba. Alleen had Sinterklaas vlak van te voren afgezegd. Dus moest er nog een manier extra mee, dit was alleen een erg kleine vent. En waarvan de kinderen vonden dat de Sint wel erg jong was en daarbij ook erg naar rook stonk, maar wel van de stoonboot natuurlijk!

Wink
Al met al veel gelachen en een hele leuke werkdag!

Om nog even terug te komen op onze jeep tocht door het Arikok park, tijdens deze tocht is mijn camera kapot gegaan..... Echt super balen, want dat betekende dat we een nieuwe moesten kopen, aangezien we er maar 1 bij ons hebben. Deze kan wel gemaakt worden maar in Ned. En daar hebben we naruulijk nu niks aan! Dus gisteren ook nog op camera jacht geweest en een hele mooie nieuwe gevonden! Die net zulke mooie foto's maakt als de oude. Helaas hebben we nu van onze dag vorige week geen foto's, maar ik krijg ze van Silvana! Dus ze komen wel, maar pas volgende week.

De tocht was erg gezellig, samen met Silvana en haar vader die hier op bezoek was, zijn we dus gaan rijden in het Arikok park. Dit is een park met veel slechte wegen, daarom kan je er niet in met je gewone auto en moet je een 4x4 jeep hebben. Voor 1 dagje heeft de vader van Silvana die gehuurd en hebben we lekker kunnen scheuren in het park. Op sommige stukken kon je niet echt van scheuren spreken, want daar waren de stenen en keien zo groot, dat je er stapvoets overheen moest rijden om geen lekke band te krijgen! Die krijgen wil je ECHT niet, want de sleepwagen komt je niet halen hoor!! (Jullie gaan de foto's nog zien!!)

We hebben ontzettend gelachen en we zijn ook eindelijk bij de Natural Pool geweest, wat niet zoveel was. Maar we hebben het gezien!

Laughing

Een aantal foto's zal ik er al vast op zetten, maar de foto's van het Arikok park houden jullie dan nog te goed! De foto's die er nu op komen zijn met de splinter nieuwe camera gemaakt!

Tot snel weer en jullie in Nederland wel een fijne Sinterklaas avond!

Heel veel liefs,

Yvonne

Weer een leuk verhaal, Gelukkig doen ze in Aruba wel meer aan kerst, anders gaat alles zo voorbij, dit zijn juist leuke tijden om niet te vergeten. De foto`s zijn ook leuk,fijn dat je nu een camera hebt, dan hoeven wij hier ook niets te missen.

bea en gerrard

Hallo arubanen/nederlanders, wat een leuk verhaal met veel plezier gelezen en kijken uit naar de foto van arikok park. Ja kerst daar kunnen ze ons een poeppie ruiken wat een feest maken ze daar van!!!! Gezellig hoor en leuk die sokken! Hier in nederland regend ook hoor maar wel temp. Zacht. Fijn weer even wat van jullie te lezen groetjes en we blijven jullie volgen. Kxxxxxxxxxxxxxxxsjes

bea en gerrard

Oja camera is verzekeringswerk denk ik gr

aletta

je hebt zo te zien veel leuke dingen gedaan, jammer dat er zo weinig zon is maar die komt valt weer terug.

janet

Jullie hebben hopelijk toch ook wel foto's van zwart pietje Nick?
En Nick..., mocht je de kinderen in Sacha's klas "bang"maken?? Lekker dan! De grootste etters meteen in de zak moeten stoppen...dicht binden, paar keer om de as draaien en zelf de zak open laten maken....! Of is dit erg wat ik nu schets?

Aletta

Is er snel weer een nieuwe reactie?
ik volg al je verhalen,
ik zit nu al te wachten op een nieuw verhaal!
liefs en knuffels uit nederland

Tinus versteeg

Hallo sas.nic.
Silvana mag blij zijn.dat is ze ook denk want ze heeft het veel over jullie.ik vond het een leuke dag en vind jullie alle twee toffe mensen,heb erg gelachen.met jullie.en sas doe voorzichtig op jullie uitstapje.Gr.

Hanny Willems

Hoi,
Ja het is bijna zover he, dat Esther en Nathalie bij jullie komen.
We kijken alvast uit naar mooie verhalen en foto's straks.
Jullie heel fijne Kerst en Oud-en Nieuw(met de meiden)

veel liefs Hanny