sachaennickoparuba.reismee.nl

Morgen is het zover...

Dag lieve mensen!

Ja, ja, morgen vertrekken wij voor één weekje naar de VS! We hebben er ontzettend veel zin aan, maar het is een gek idee om vanuit hier op vakantie te gaan... We zijn hier natuurlijk ook al een beetje op vakantie en dan gaan we ook nog eens weg! Raar om een deel van je spullen hier te laten en een koffer in te moeten pakken met de weet dat je niet alles mee neemt. Nou is dat als je vanuit Nederland op vakantie gaat ook het geval, maar dit voelt vreemd.... Niemand die op onze spullen let, niemand die het kan redden mocht er een ramp gebeuren en niemand die... tjah.. ach wat zwets ik ook! ;-) Wij gaan naar Amerika en wat maakt het uit welk gevoel we erbij hebben!!

Laughing

Sacha heeft de lieve schatjes van een kinderen, voor een week, achter haar gelaten (al hoewel de kans groot is dat we één van die kids tegen het lijf lopen in Orlando...) en kan vollop genieten van haar vakantie!

Natuurlijk hebben we ook nog weer dingen meegemaakt sinds het schrijven van het vorige verhaal. Dit maal zitten er ook een paar foto's bij het verhaal en kunnen jullie ook een beetje mee genieten!

Vorige week zaterdag lag er een grote verrassing onder de boom... En nee niet de Kerstman die was langs geweest! Het was een hele grote duizendpoot, zoals ze die hier kennen! Gelukkig was hij dood en lag hij op zijn rug! Het leek wel een plastic speelgoed beestje. (zie de foto's!) Fijn om te weten dat die beesten hier ECHT op het eiland leven en wel ook bij ons in de tuin!!!

We hadden ook hele mooie (strand)stoelen gezien die we vorig weekend toch hebben gekocht! Ze waren een beetje prijzig, maar na heeeeeel lang denken vonden we het toch wel waard. Nu kunnen we op het strand lekker op onze eigen stoelen liggen en bruin worden!

Gisteravond is Sacha samen met een aantal (collega) meiden van SKOA naar San Nicolas geweest. Daar is op donderdagavond altijd een festival. Er staan dan allemaal kraampjes met eten en lekkere hapjes en veel muziek. Het was een hele gezellige avond en we hebben zelfs al wat voor geproeft van het Carnaval. Wij zijn al redelijk in de stemming gekomen door het zien van de super gave kostuums! Tijdens het festival danst gewoon iedereen lekker op straat, dat is heel grappig om te zien! Jong en oud, het maakt niet uit, iedereen doet mee! Echt heel gezellig en een warme sfeer! Zeker iets om vaker heen te gaan.

Na 2 dagen cursus afgelopen week kan Sacha een klein beetje papiamento praten. De verbazing was groot bij de lerares dat we na die lessen niet al een kinderfilmpje konden begrijpen.... Van de tien vragen konden we er namelijk maar eentje beantwoorden! Maar voor in de klas kent Sas nu mooi een paar woordjes!

Tot over 10 dagen (waarschijnlijk iets langer...), dan krijgen jullie de vele foto´s van Orlando te zien! En natuurlijk een leuk verhaal over onze ervaringen!

Heel veel liefs en dikke knuffels en kusjesss

Speciaal voor Janet: want ik (Nick) zou ook een stukje schrijven... Nou bij deze...

Buitenspelen en naar huis!! Tot over 10 dagen!

Janet

Woahahahahaha, hij is leuk Nick!! Ik lach mij een kriek.

Wat een uit de kluiten gewassen ongedierte loopt daar bij jullie rond. Hopelijk verkeren ze per maart 2012 in een diepe winterslaap.
Want dan komen Roland,Tom en Lisette even poolshoogte nemen op Aruba. Ja, mensen... jullie lezen het goed. Duurt nog veeeeeeel te lang!
Misschien kunnen we nog een vleugje Carnaval mee proeven. Ziet er leuk uit!

Heeeel veeeeel plezier samen op Florida en we lezen jullie belevenissen wel weer in het volgende verhaal!
knuffel en dikke zoen!

Yvonne

Goed gedaan Nick ben weer trots op je, een leuk verhaal.
En inderdaad ik hoop ook als wij er zijn in feburari dat ze zeker in winterslaap zijn die duizenpoot graag alle beestjes want ik ga gillend naar huis.

Heelveel plezier in Orlando geniet ervan, maak maar lekker veel foto`s dan kunnen wij ook mee genieten.

dikke zoen! en een knuffel van Lizzy

Lisette

Hee Nick en Sacha!

Hier eens een berichtje van alleen mij, want ik zit op het moment helemaal niet zo ver bij jullie vandaan.... Namelijk in Costa Rica! Vind echt super leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en ik ervaar nu dat het best wel wat tijd kost om iedereen op de hoogte te houden! Al is het natuurlijk allemaal de moeite waard...

Geniet ervan in Orlando dat hebben jullie verdient!

Liefs Lisette

ps. Doe de groetjes aan Mickey van mij ;)

Ricardo

Sas leuk verhaal, alleen de laatste zin van Nick doet het hem hahaha

Ik hoorde van mamma iets van een mailtje? Naar welke adres hebben jullie dat gestuurd. Kan het namelijk niet vinden:(

X-jes veel plezier in Ameerie k

Sacha

Hee Lisette! Wat ontzettend gaaf! Jij ook heel veel plezier daar!! Dan zijn we inderdaad dichtbij elkaar! Haha xxxx

Hee Ric, ik heb het naar jou (nieuwe) mail adres gestuurd... ricardodeweerd@hotail.com, of nee shit... het is @live.com! Oepsss... Dat zei je laatst nog!! Ik zal hem opnieuw sturen! xxx

Marion en mannen

Hey lieve Sacha en Nick,

Paar weken niet gelezen maar we zijn weer bij.
Wat ondernemen jullie lekker veel en terwijl ik dit schrijf zitten jullie in Orlando nota bene.
Het is fijn om te lezen dat het steeds beter gaat, geniet maar van de vrije tijd zonder allerlei visite zou ik zeggen want het is lekker volgeboekt bij jullie.
Heel leuk allemaal hoor.
Nou wachten t volgende verhaal weer af.
Groetjes van ons alle

Bea en Gerard

Hallo hier zijn we weer,
Een leuk verhaal en wat kan die Nick schrijven zeg ga zo door Nick misschien als je de marine niet bevalt kan je schrijver worden echt voor jouw weggelegd die baan hahaha. Wij wensen jullie een fijne vakantie op Orlando en veel foto's maken, we kijken er naar uit! dikke XXXXXX