sachaennickoparuba.reismee.nl

Op vakantie!!

Yess!! Wij gaan op vakantie!!

Haha en dan zitten we al een heel jaar in een vakantie land, gaan we ook nog op vakantie! Dat is voor ons ook een hele rare gewaarwording!

Volgende week vrijdag krijg ik (Sacha) Herfstvakantie. Ja echt.. dat kennen ze hier ook, terwijl ze op Aruba helemaal geen herfst kennen! Nick en ik wilden heel graag, in de tijd dat we hier zijn, ook naar Amerika. En nu is het al zo ver! We vertrekken zaterdag 1 okt richting Charlotte om daar over te stappen naar Orlando!

Laughing
Waauww wat hebben wij daar een zin aan! Lekker naar Walt Disney World en Sea World en nog meer dingen bekijken, want we blijven tot zondag 9 okt!! Ook nog lekker lang!

Aankomnde week is het een makkie week voor mij, maandag heb ik de hele dag cursus papiamento en hoef ik dus niet voor de klas. Dinsdag en woensdag wel, om dan donderdag weer een hele dag cursus te hebben. Vrijdag hebben we een extra vrije dag, dus dat betekend dat de Herfstvakantie dan al begint! Kortom; ik hoef maar 2 dagen les te geven aankomende week!!! En daar achteraan gelijk een week vakantie waarin wij ook nog eens naar Orlando gaan!

Laughing
Het geluk kan niet meer op!

Afgelopen week is het redelijk gegaan op school. Ik denk dat er een licht (héle lichte) vooruitgang in zit! Ik kan dingen die op school gebeuren beter naast mij neerleggen en mij er niet meer zo druk om maken. Het gaat zoals het gaat en thats it! Meer moet je hier ook niet verwachten... Het kan gewoon allemaal niet zo gaan zoals ik gewend ben, de taal is echt een té groot probleem! Met de zaakvakken (ak, gs, natuur) kan ik nog zo lekker bezig zijn, maar op toetsen scoort 85% van de klas een onvoldoende. Gewoon weg omdat ze de vraag niet kunnen lezen, al zullen ze het antwoord wel weten...

Met mijn andere instelling en de super leuke vakantie in het vooruitzicht, zie ik het allemaal weer wat zonniger tegemoet! Ik leef van leuk vooruitzicht naar leuk vooruitzicht! Na de Herfstvakantie nog maar 9 weken en dan heb ik weer vakantie, waarin ik het eerste weekend naar Curacao ga om met dolfijnen te zwemmen. Dit zal ik gaan doen met Silvana, Nick hoeft namelijk niet zonodig te kijken op Curacao en het met dolfijnen zwemmen vind ie ook niet zo interessant... En een week later komen Esther en Nathalie al hierheen. Die zijn er tot 3 januari, waarna mijn ouders (waarschijnlijk) begin februari al komen! En begin maart (2 maart) komen Nick zijn ouders en broer! Heerlijk toch! Zo komen we de maanden hier wel door!!

Dit was het weer voor deze week, er zijn helaas geen foto's..... We hebben dan ook weinig gedaan deze week. (Ook een keer wel eens lekker! En over 2 weken maken we het goed met ene heeeleboel foto's vanuit Orlando!!)

Nick is vandaag werken en ik ga eens kijken of ik wat winkeltjes kan vinden om te gaan shoppen. In Orlando is het namelijk MAAR 23 graden... en daarop hebben wij niet op gerekend toen wij naar Aruba vertrokken! ;-)

Heel veel plezier in Nederland met de Herfst (vind het toch wel een beetje jammer dat ik dat moet missen, al de mooie gekleurde blaadjes die van de bomen gaan vallen...).

We spreken jullie snel weer!

Heel veel liefs van hier!! xxxxxxxx

Reacties

Reacties

Lisette en Tom

Zozo, lekkah hoor. Maar als je toch in de buurt bent...en Disneyfan...why not? Klinkt allemaal heel goed! Als ik dat zo lees, hebben jullie ook best veel bezoekers die nog langs komen. Nick zijn broers vriendin komt ook mee in maart. Wil Nick niet met dolfijnen zwemmen?! Scheelt wel in de kosten, want ik hoorde dat het heel duur is, maar wel heel leuk.
We hoorden dat de vriendin van Chris van Benthem volgend jaar ook naar Aruba gaat voor een stage bij een school. Maar dan zijn jullie alweer terug.
Hebben jullie al gekeken voor duikcursussen? Anders kunnen we gaan snorkelen met zn allen (wij kunnen het ook nog niet).

Nou veel plezier in de VS!

Xxxx

aletta groep 6 Eloy

Lieve juf sacha.
Ik ben wel heel jaloers op jou,Bij ons regent het alleen maar en jij ligt lekker aan het strand!
Maar bij ons was het gelukkig ook al 20 graden
.
Met dolfijnen zwemmen lijkt me ook supercool!!!!
Wij scoren gelukkig wel beter dan onvoldoende[g,rv of v].
Ook de nieuwe taal,begrijpend lezen en spelling methodes
zijn erg leuk.En is het aanleren van de aarde al een beetje gelukt?Haha.

En naar Amerika je lijkt mylou wel.
We hebben bijna podiumviering woensdag al [hebben ze dat daar ook].
Dit keer hebben wij de hooftrol!Zin in!!!
Aleen Wel raar herfstvakantie zonder herfst.

Wel een beetje raar een onvoldoende als je alle vragen gewoon niet begrijpt,Maar wel begrijpelijk.
En ik krijg een nieuwe kamer hij is al bijna af,Ik hoop dat ik er bijna kan slapen!!!!
Veel liefs +xxxjes
Aletta xxx.

Yvonne

Hoi Sas en Nick , Niet veel gedaan maar wel een leuk verhaal, naar Amerika gaan dat was jou wens altijd nu is het eindelijk zo ver jullie hebben het verdiend.

Leuk dat bezoek allemaal en dat wij komen is helemaal te gek voor ons, zo zie je maar weer Sas een jaar is zo om.

tot gauw op skyp dikke kus van ons en een knuffel van lizzy

nathalie

hahaha hoe kan je nou de herfst missen:| Maar voorlopig is het hier nog geen herfst temperatuur loopt deze week op tot wel 25 graden in het weekend... ehh herfst??

Hee maar jij gaat dus met dolfijnen zwemmen... kan je dat niet een weekje uitstellen? Ik wil dat namelijk ook eeeeerg graag doen?

Hmm jullie hebben wel vroeger herfstvakantie als wij.. Ik wens je heel veel plezier in Amerika! Komt die droom ook nog eens uit! nice!

ik kijk uit naar de foto's!

xxxxx

Gonny

Leuk!! Gelijk hebben jullie.
Ga ook eens een dagje naar Wet & Wild, een waterpark met diverse glijbanen enz. Lijkt me echt iets voor Nick.
http://www.wetnwildorlando.com/

Groetjes, Gonny

Fam. Kleiboer

Leuk, naar Amerika!!! Lekker hoor, geniet ervan!
Maar geen gekleurde herfstbladeren, dan gaan jullie toch lekker het bos in en eikels en kastanjes enz. zoeken ;-)
Fijn dat er zo veel leuke vooruitzichten zijn, dat de tijd sneller gaat. Maar probeer wel te genieten met de dag.
Een hele fijne vakantie!

Liefs, Ewoud, Cynthia, Cecile en Robine

jufSacha

Hoi Aletta!

Wat leuk dat je een berichtje achter hebt gelaten op de site! Fijn dat het goed gaat in groep 6, maar dat had ik ook niet anders verwacht van jou! :-)

Mooi dat ook alle nieuwe methodes leuk zijn, dan kun je er vast nog beter uit leren!

Heel veel succes woensdag met de podiumviering, het gaat vast net zo super goed als vorige jaar. Nog wel beter zelfs, denk ik, want jullie zijn nu natuurlijk al groep 6! Wij hebben helaas niet zoiets als een podiumviering, dat vind ik erg jammer. Het was altijd erg leuk om naar te kijken!

Is je nieuwe kamer al af? Kan je er al slapen? Krijg je dan ook allemaal nieuwe spulletjes, of houd je gewoon je oude spullen (bed enzo)? Ben benieuwd hoe het slaapt op je nieuwe kamer!

Veel plezier met het mooie weer in Nederland en succes op school deze week! Groetjes aan de klas en aan meester Hans natuurlijk! Tot snel weer!

Veel liefs juf Sacha

Bea en Gerard

Ha eindelijk positief nieuws en wat fijn dat jullie op vakantie gaan, groot gelijk en lekker genieten toch!!
Ja Sas de aan houder wint als je begrijp wat we bedoelen. En de herfst mis je niet hoor 's morgens donker als je opstaat, mistig en koud buiten ja daar heb ik weet van dus dat kan je niet missen Sas. Het is in de middag mooi maar niet voor lang volgende week regen ja je hoort het goed regen. wij zijn wel een beetje jaloers op jullie maar we gunnen het wel genieten dus. Wij kunnen niet wachten op het verslag van Orlando en de foto's Nick en Sascha een hele fijne vakantie en genieten daar dikke XXXXXXX O ja Nee Nick geen Micky Mous pakje aan doen hoor!!!! hahaha doei.

Oma Kind.

Leuke berichten van jullie,het is fijn te horen dat je nu wat meer naar je zin hebt daar.
Geniet er maar lekker in je HERFST_VAKANTIE niet te geloven. ik wens jullie een hele fijne week toe.
Gr:uit 7naar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!