sachaennickoparuba.reismee.nl

Veel leuke dingen gedaan!

Hallo lieve mensen uit Nederland!

Gelukkig vergeten we jullie niet! Ook niet wanneer we veel leuke dingen doen en het druk hebben met de gasten die wij vanuit Nederland over de vloer hebben! ;-) Maar erg fijn om te zien dat ons nieuwe verhaal wordt gemist!! Bij deze dan weer wat nieuwe foto's en een verhaaltje.

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen! Marcella en Sharijar waren hier en we hebben zoveel mogelijk dingen ondernomen, maar ook veel op het strand liggen luieren. Ondertussen is er ook nog gewerkt, dus zoals je begrijpt; de tijd vliegt!

We zijn vorig weekend op Palm Island geweest, dit is een piep klein eilandje voor de west kust van Aruba. Hier kan je alleen heen met een bootje,gelukkig was hetnog niet eens 5 minuten varen dus dat hebben we overleefd! Je koopt aan wal een ticket (vrij prijzig!!) en kan dan de hele dag gratis gebruik maken van alle faciliteiten; zwembad met (kleine) glijbanen, restaurant, bar, snorkelen, op de banaan achter een boot. Het is erg leuk om te doen, maar het is vrij prijzig waardoor wij niet zo snel nog een keer zouden gaan. Al valt het voorlocals mee met de prijs; toeristen betalen 90 dollar en localsdiezelfde prijs maar dan inguldens!

Zondags hebben we een poging gedaan om de Natural Pool te vinden, maar helaas lag dat in een zo verwilderd stuk landschap dat we daar niet met een gewone auto naar toe mochten. We zouden dandoor het Arikok parkmoeten en wel met een 4x4 jeep. Helaas dat ging hem dus niet worden... Toen maarrichting San Nicolas gereden en daar een eerbetoonaan de Heilige Mariabekeken, om de dag af te sluiten op Baby beach. :-D

Vorige week op school ging het nog niet veel beter. Ik moet voor mijn gevoel té veel schreeuwen en té vaak boos zijn op de kinderen. Met veel plezierstaik niet les te geven. Ben er wel achter gekomen dat ik echt bij de simpelste dingen moet beginnen... vb; Leuk! ik ga een lesvanaardrijkskunde over de aarde doen! Iedereen doet(redelijk...) goed mee en na3 kwartier denk ik eindelijk eens een keer; Yes! Dat ging nou eens beter!Steekt er een meisje in de klas haar vinger op (ook al heel knap!!) en vraagtze dood leuk; 'Juf? Wat is eigenlijkeen aarde?' ...................... AHHHRRRGGGG!!!! Oké... Ik vragen aan de klas, wie kan uitleggen wat de aarde is?? .................... NIEMAND.. En ik maar denken dat de les wel aardig ging......

Gisteravond hebben we afscheid genomen van mijn lieve zus en haar vriend. Na eerst zondagavond al op het vliegveld te staan om afscheid te nemen... Haha (sorry.. ik moet er toch wel een beetje om lachen!!) We waren in de veronderstelling dat Mars en Sharijar 11 sept terug naar Nederland zouden vliegen, maar daar op het vlieg aan gekomen bleek het dat er geen Marcella en Sharijar op de lijst stonden! Hun vlucht zou pas de volgende dag vertrekken!! Dus alle spullen maar weer mee, en hup! in de auto; terug naar huis! Gelijk ook maar even langs de snackbar 080 om een Nederlands frietje en een frikandel (voor Nick) te halen! Zo hebben ze toch nog een beetje het gevoel gekregen dat ze onderweg naar Nederland waren.... Haha

Vandaag lekker schoongemaakt en gezellig saampjes gegeten. Het is wel stil in huis, zo zonder gasten. Maar stiekem ook wel weer even lekker! ;-) Al hoeft het van mij (Sacha) niet té lang te duren, want een beetje drukte vind ik helemaal niet erg! Gelukkig heb ik december in het vooruitzicht en komen vriendinnen van mij onze kant op! :-D

Nick is nu aan het werk en ik ga gauw slapen (het is hier nu half 11). Tot snel weer een volgend berichtje en een heleboel knuffels en kusje vanuit hier!!

Liefs

janet

Haha, ik ben lekker weer de eerste! Wel lang moeten wachten hoor! Leuke foto's en verhaal. Wat een bak dat jullie Mars en Shar naar de luchthaven brachten en weer mee terug konden nemen. Ik dacht al, volgens mij had Yvonne gezegd dat ze op maandag terug zouden gaan. Nou, hebben jullie nog een avondje extra van elkaar kunnen genieten.
Is een beamer aanschaffen op school niet een idee? Kun je ze af en toe wat foto's laten zien. En is dat ene gastje al verdwenen? Of houdt hij zich nu gedeisd? Een hamer aanschaffen i.p.v schreeuwen scheelt veel stemband. Ja, de tijd vliegt inderdaad! Jullie zijn eind van deze maand al 2maanden op Aruba. Geniet zoveel mogelijk en we spreken elkaar gauw! Hopelijk kunnen we binnenkort weer skypen! Dikke zoen.

Linda

Hai hai!

Wat leuk om weer een verhaal van jullie te lezen en foto's te zien! Wat een prachtfoto's!

Wat jammer Sas, dat het lesgeven nog niet zo lekker gaat. Lijkt me ook zo lastig met zo'n taalbarrière.

Ik kan niet zo'n lang bericht sturen, ben deze week behoorlijk druk. Maar hoop dat we snel kunnen skypen. Gaat elke keer mis volgens mij! :P

xxx

Yvonne

kifgbvasxz Lizzy wil je wat vertellen sas en nick ze liep over het toetsen bord, begrijpen jullie het ik niet.
Leuk verhaal weer en leuke foto's ga zo door.

Cynthia

Jaaaaa....daar zijn ze weer!
Weer erg mooie foto's en weer veel meegemaakt lees ik.
Jullie zijn al aardig bruin.
Waren Marcella en Sharijar nog in de wolken van het leuke nieuws, dat ze er een dag te vroeg stonden. Beter te vroeg dan te laat!
Jammer dat het op school nog niet echt wil lukken. Hoop voor je Sas, dat daar snel verandering in komt! Sterkte!
Fijne week weer! Ik ben in gedachten bij jullie (als ik dan ook nog van de zon mee kan genieten!)
Liefs Cynthia

Bea Schaake

Wat fijn dat jullie het leuk samen hebben gehad ja hier moeten jullie even op teren. En ja een dag te vroeg dat kan alleen Marcella en Sharijar over komen!!!! Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt. We horen de verhalen wel in Apeldoorn. Blijf schrijven en foto schieten. de groeten en XXXXXXXXX

ikke

heey jongens, leuk om de verhalen te lezen en de foto's te zien, maar het was nog leuker om jullie kaart bij de post te krijgen vandaag. Hartstikke bedankt!!
Oh nick, ik kreeg een kaartje van holland casino...gratis drankje..kom ff langs gaan we weer ouderwets gokken:).

doe het lekker rustig aan en geniet ervan tot snel,
groetjes ook van wiets en thijs.
x

Nathalie