sachaennickoparuba.reismee.nl

Bezoek uit Nederland

Hoi trouwe lezers!

Het heeft even geduurd, maar er is een nieuw verhaal(tje)!

Het wordt wel een korte, want we hebben het best wel druk... Tjaa... Familie uit Nederland komt over en we hebben gelijk geen tijd meer voor de thuisbljvers! Ahhhh...

Vorige week hebben we niet zoveel bijzonders gedaan. In het weekend lekker lui wezen zijn en doordeweeks gewerkt. Wel weer veel dingen geregeld, zoals het kopen van een auto! Wij zijn sinds vorige week donderdag trotse eigenaars van een Toyota Yaris!

Laughing

Hij rijdt fijn en tot nog toe geen problemen (op vanmorgen na een klein start probleempje, maar dat heeft Nick als het goed is opgelost). We kunnen nu dus lekker cruisen met onze eigen, kochte wagen! Heerlijk is dat!!

Vrijdagswerd Sacha door de immigratiedienst gebeld dat er twee mensen op het vliegveld stonden die als het goed is bij ons zouden verbljven. Sacha stug volhouden dat dat niet kan, want de mensen die zij verwachtezouden pas over een uur landen....Het was toch echt zoSacha's zus en haar vriend, Sharijar, wareneen uur vroeger dan gepland op Aruba! Haasje repje naar het vliegveld en daar het weerzien met onze geliefde zus en vriend! Heerlijk weer vertrouwde mensen om je heen!

In het weekend hebben we dan ook lekker dingen met zijn vieren ondernomen. Zoals het bekijken van de Casibari Rockformations, een bezoekje aan de struisvogelfarm, luieren op Palm beach en op Baby beach en een huurauto geregeld voor de twee vakantiegangers! Zo dat zij aankomende week zelf hun eigen weg op Aruba kunnen vinden. Wij moeten natuurlijk ook gewoon werken!

Over het werken (kort) gesproken... het gaat allemaal nog niet zoals ik (Sacha) het graag zou willen zien. De kinderen luisteren niet zoals ik gewend ben en ik word voor mijn gevoel volledig genegeerd! Dit zal mede veroorzaakt worden door het (vrijwel) niet spreken van elkaars taal. De kinderen begrijpen mij niet en ik de kinderen vaak niet. Dit blijft lastig en dus gaat het lesgeven ook niet echt lekker. Morgen weer een lange dag, lesgeven, cursus en dan gelijk door naar de ouderavond op school.... Dus ga vanavond maar vroeg mijn bed in, zodat ik morgen in iedergeval uitgerust ben!

Bij Nick gaat het nog steeds lekker op zijn werk, de vakanties zijn voorbij en hij heeft meer ritjes te rijden. Erg leuk dus!! Lekker in de truck, bus of landrover over het eiland rijden! Heerlijk!

Dt was het voor nu, tot snel een Louca, ik heb julli eberichtje gezien en natuurlijk reageer ik erop! Ik vind het super leuk dat jullie mij thuis ook gaan volgen! Heeeeeeeeel veel groetjes aan iedereen in de klas en een heleboel knuffels!! Ik vind het leuk om te horen hoe het met jullie allemaal gaat! En Kim, nog gefeliciteerd met je 10e verjaardag!

Tot snel!

Heel veel liefs en aan iedereen die dit leest dikke knuffels en kusjes!

Sacha en Nick

Reacties

Reacties

Lisette en Tom

Hoi Sacha en Nick.
Eindelijk een eigen auto, dat zal zeker schelen in de kosten! En de familie ook op bezoek...jullie zien er allemaal vrolijk uit op de foto's. Goed om te zien! Wij hebben ook al zin om langs te komen.
Irritant dat die kinderen niet leuk meedoen. Is de opvoedende tik daar op school nog toegestaan? Met liniaal ofzo.
Nick, is het leuk met zo'n landrover rijden? Doet me denken aan dat filmpje met die landrover en die tank.

Nou veel plezier nog met de familie en werk ze!

Koes koes koes!

Gonny

Wat een vervelende blagen zeg. :) Maargoed de taalbarrière
zal idd. een grote rol spelen. Ik dacht trouwens dat ze daar ook nederlands spraken. Hoe gaat het dan met nederlandse kinderen daar op school?
In iedere geval sterkte ermee Sas, het komt vast wel goed. ;)
Knuffels voor jullie beide.

Bea en Gerard

Wat fijn dat je Zus er is met haar geliefde geniet er maar van samen leuke dingen doen. Ja de kinderen op school, het enige wat we kunnen zeggen laat je niet klein krijgen blijf de baas boven baas anders hebben zij gewonnen en dat doen wij nederlanders niet Sas!!!!!!WAT FIJN VOOR nICK dat hij meer hooi op z:n vork heb gekregen. Doe mars en Sar. de groeten van ons en ga lekker genieten met z:n vieren we volgen jullie. groet XXXXXXXXX jes

Cynthia

Heel veel plezier met z'n viertjes! (Marcella; ik hoorde dat Ricardo je huis op de kop gezet heeft ;-))
Sacha kan Nick zich niet een keer voor de klas tonen in zijn uniform. Misschien krijgen ze dan ontzag voor je!
Fijne weken samen en wij wachten de mooie verhalen en foto's weer af.
Liefs Cynthia Ewoud Cecile en Robine

Oma Kind.

Wat leuk dat je Zus met Vriend op bezoek zijn, gezellig.
Ik wens jullie nog gezellige dagen samen, en geniet er van.
En Sas, laat je er niet onder krijgen op school, laat zien wie er de baas is,het lukt je wel!
Gr: uit 7naar. doei doei.

Cynthia

Nou de thuisblijvers worden echt vergeten ;-)

In afwachting op jullie verhaal van afgelopen week!
Maar goed teken, gaan we maar vanuit!
Veel plezier!

Liefs Cynthia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!