sachaennickoparuba.reismee.nl

Het begint te wennen...

Hoi lieve mensen!

Ja, ja.. jullie lezen het goed! Het begint hier allemaal een beetje te wennen!! Nick had het natuurlijk al heel erg naar zijn in hier op het eiland, alleen Sacha moest haar draai nog een beetje vinden. Maar ook dat lijkt te gaan lukken. Ik moet wel zeggen dat het missen van iedereen in Nederland wel blijft, maar ik kan nu ook van de mooie dingen van Aruba genieten! En met het vele skypen met het thuisfront komt het helemaal goed!!

Veel positieve dingen deze week, maar ook een aantal zaken waar we minder blij mee zijn. Ten eerste wil het niet zo lukken met het vinden van een auto (waarschijnlijk zijn we (vooral Sacha) té kies keurig,,,). Dus hebben we maar voor de vierde week op rijonze huurauto moeten verlengen.

Dan heeft Sacha toch nog een zware week (lees; drie dagen, maar goed zo voelt het niet...) achter de rug. Ik ben begonnen met werken en dat is me niet mee gevalen! De taal was toch echter een groter probleem dan dat ik had verwacht... Ik geef les aan een klas 3 (groep 5) en de kinderen kunnen vrijwel geen Nederlands. Nu houden ze zich waarschijnlijk wat meer van de domme dan ze werkelijk zijn (even lekker de nieuwe juf uit Nederland uitproberen), maar het blijft lastig. Het is mij zwaar gevallen, maar ik geef nog niet op! Maandag gaan we er weer fris tegen aan, nu eerst genieten van ons (welverdiende) weekend!

Vorige week zondag zijn we naar Natural Bridge geweest. Al is de brug ongeveer 6 jaar geleden in gestort, was het echt een bezoekje waard! Wat is het gaaf om de zee daar tekeer zien gaan en de golven kapot zien slaan tegen de rotsen/restanten van de brug! We hebben daar echt genoten en besloten dat het eiland echt ook hele mooiekanten heeft.Kijk echt even de foto's, want dit was echt een plek voor een paar super mooie foto's!

Ook zitten er tussen de foto's mooie plaatjes van ons huisje. Na deze foto's zelf een aantal keer te hebben bekeken, hebben we besloten dat we op een super mooie plek zitten en hier niet weg willen. We hebben wel gekeken naar iets anders, vooral vanwege de rust die hier heerst. Er komt hier geen kip (figuurlijk dan, want kippen hebben we genoeg hier!!)langs en dat is Sacha totaal niet gewend! In Nederland aan één van de drukste straten van Apeldoorn wonen en dan hier compleet in de middle of nowhere. Maar ook daar raken we aan gewend. Ookishetvanwege het feit dat het andere huisje kleiner is dan waar we nu zitten en we hebben nu al ruimte gebrek... Dus we blijver lekker zitten waar we zitten!

Morgen gaan we 's ochtends lekker even stuinen over de markt vlakbij Oranjestad. 's Middags heerlijk op het strand liggen en om dan 's avonds lekker thuis visite te krijgen! Silvana komt gezellig langs om haar ervaringen in de klas te delen! Volgende week horen jullie weer iets van ons en tot die tijd veel plezier met de vele foto's!

We zijn ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat in Nederland! Zoals; tante Bea/Chyntia? Heeft Robine het naar haar zin gehad in haar eerste week op school?

En Tom en Lisette; we wensen jullie een hele fijne vankantie in Indonesië (of was het India?!?) We willen straks alles horen en natuurlijk ook wat foto's zien!!

De rest tot snel en misschien wel tot skypes!

Heel veel liefs, en met een dikke Aruba zoen!

Nick en Sacha

Reacties

Reacties

janet

Nou hartstikke fijn te horen dat jullie beginnen te wennen en dat jullie besloten hebben in dat prachtige huisje te blijven wonen! Echt mooi joh!
Leuke foto's allemaal.
Nou Sas, dat wordt pappie-a-mento leren! Of gebarentaal. Maar jij krijgt ze wel aan de praat. Nick, heb je de foto's van het afscheid nog ontvangen?Heel veel plezier nog en tot Skypes! Zoentje!

Marion en mannen

Hey luitjes, wat geweldig om te lezen dat het dus gaat wennen. Heel fijn.
Ja en dat sou en is natuurlijk een goede uitkomst. Zelf deze week het ginstalleerd (Edu dus!) en met Eef geskyped
Erg leuk om te doen, moeten we dus ook gauw eens met jullie op Aruba doen, als ik (Marion) weet hoe ik het allemaal in werking zet.
Ik hen de foto.'s nog niet gezien, ga zo gauw kijken, zal vast mooi zijn. en Sas laat je niet gek maken door die kiss, aanpakken die handel :).
We wachten jullie volgende berichtje weer af, volgend weekend?! Daarna gaan Frits en ik er een aantal weekjes tussenuit richting Toscane.
Nou lieve groetjes van ons allen.

Oma Kind.

Hallo Kienders, nou hartstikke fijn te horen dat het al wat went,het komt allemaal wel goed, en dat mooie huisje van jullie is ook geweldig,jullie zijn daar gewoon rijk, ik ben echt jaloers.
Geniet er maar van, en en tot kiekus maar weer.

Gr: met een pakkert.

Fam. Kleiboer

Jes, positief nieuws! wat fijn dat het steeds meer went.
En dat is aan de foto's te zien, Sas straalt.
Mooie plekjes ook. Daar kun je niet genoeg foto's van schieten. Ook leuk dat er zo nu en dan een knap stel op staat :-)
Dat jouw eerste week Sas zwaar was geloof ik best. Voo de leerlingen ook. Een andere taal, nieuwe juf, misschien andere klas en dan ook nog de leeftijd van de kinderen. Vergeet niet dat dat hier in Ned. ook zwaar is zo'n eerste week. Strak houden, je kan altijd weer laten varen ;-) Sterkte!
Robine haar eerste week is goed gegaan. Haar eerste dag zag ik tegenop, Robine niet bleek achteraf. Ze ging zitten aan tafel met een puzzel, keek achterom "mam kus". Met andere woorden je mag gaan. En dat heb ik dan ook maar gedaan (enigzins teleurgesteld).
Maar we zijn natuurlijk erg blij dat het zo goed gaat.
En Cecile zit nu in groep 3. We mogen haar nog tot de Herfstvakantie in de klas brengen, maar dat wil madame niet. "Ik zit nou in groep 3 hoor"!

We lezen graag meer van die positieve verhalen van jullie en mooie foto's! Fijne week!

Liefs, Cynthia en natuurlijk Ewoud, Cecile en Robine

Yvonne en Perry

Wat hebben jullie er weer wat leuks van gemaakt, leuke foto's en een mooi verhaal. Jammer dat we van de week 3 dagen niet konden skypen maar dat hebben we vrijdagavond weer ingehaald bijna 2 uur er achter gezeten was weer gezelig. En Sas het komt allemaal goed op school ik weet dat je het kan,wij zijn trots op je, je moet er maar even voor staan ik zou het lef niet hebben ( mama).Het zwembad ziet er weer blauw uit nog even en jullie kunnen er in. En Nick je kunt nog steeds bouwen maar dan met stenen i.p.v. blokjes.


Een hele dikke knuffel van Lizzy,papa en mama

Hanny Willems

Fijn, dat het begint te wennen.
Prachtige foto's hebben jullie gemaakt.
Op school zal het best moeilijk zijn eerst.
Vooral de taal lijkt me.
Heel veel succes wensen we jullie.

liefs Hanny

Lisette en Tom

Eey! Goed te horen dat het goed gaat. Mooie foto's hoor! Bedankt nog voor jullie sms. Het is Indonesie trouwens. Heel leuk, mooi, en aardige mensen. Soms beetje smerig, maar ach... Maar dit is jullie blog, dus meer verhalen en foto's komen wel als we terug zijn via mail!! Ciao!!!

Bea en Gerard

Hallo onze favoriete stel van Aruba, wat een mooie plaatjes hebben jullie geschoten. Sander en Joyce zijn jalours op de palmbomen in jullie tuin, die willen zij ook zo graag. Wat wonen jullie mooi daar en met zwembad nog wel. We zijn blij met het positief bericht van Sas. en houden zo afgesproken ? Jullie zijn een leuk paar en zien er blij uit en dat volhouden. Nick heeft zeker nooit met lego gespeeld vroeger ! want de grote blokken horen onderop anders blijft het niet staan hoor Nickie. Blijf schrijven als het kan want daar kijken we nog steeds naar uit, en leuke plaatjes blijven schieten. En Sas de aanhouder wint in de klas.
We blijven jullie volgen en geniet straks met (sch.) zus en zwager van de fijne twee weken op Aruba.
Een hele dikke knuffel van ons XXXXXXXXXXXXX

Nathalie

hee muppies

Wat fijn dat het er allemaal toch wat positiever is nu! En Sas op school lukt het vast ook al wat beter, nu je wat meer gewend ben daar..
Volgende week moet ik ook weer beginnen.. eigenlijk wel weer zin:)
Vorige week zijn we een weekje naar malgrat de mar geweest hebben we michelle even bezocht twas een heerlijk lui- zon vAkantie:)
Ik ben van plan deze week toch nog even achter een headsetje aan te gaan.. want zo kunnen we nog nooit skypen he:P
Ik ga nu eventjes de fotos bekijken

veule wille en kallum an doe!

xxxxxxxx

Julia Zandvliet, Eloy

Hoi Sacha en Nick, het is leuk om te horen dat het goed met jullie gaat. We hebben de kaart op school ontvangen, erg leuk hoor!! Met mij gaat het erg goed,al veel geleerd in groep 6.wij hebben Meester Hans ,erg aardig is hij.ik heb 6 baby guppy's gekregen [vissen] ik krijg nog meer vissen in mijn aquarium!!!!! Bij ons op school al lekker in kerst sfeer.gezellig hoor! Maar omdat het niet zo handig is om een kaart te sturen. Zeg ik nu vrolijk kerstfeest and a happy new year!!!!!!!!!!Groetjes Julia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!