sachaennickoparuba.reismee.nl

Onze 2e week

Hi allemaal!

Een dag later dan gepland, maar er is een nieuw verhaal!

Wat een week hebben we gehad! Veel dingen gedaan/geregeld en veel dingen meegemaakt. Het begint nu aardig te wennen dat we echt op het eiland wonen. Iedereen missen doet Sacha nog elke dag, maar het gaat wat beter. Gelukkig ben ik ook begonnen met 'werken'.Laten we beginnen bij de eerste dag!

Vorige week zaterdag zijn we gaan 'winkelen' in Oranjestad. We hebben alle horloge zaken gehad! Erg interessant... Maar niet iets om bij 33 graden te doen, al is het wel erg lekker koel in die zaken! Uiteindelijk toch maar besloten om op het stand te gaan liggen en dicht met de voetjes bij het water.

Zondags hebben wij een poging gedaan om bij Natural Birdge te gaan kijken. Let wel; een poging! We waren er vlak bij, maar de (huur)auto besloot een raar geluid te maken. Wij niet weten wat we moesten doen, hebbenverhuurbedrijf gebeld en moesten ons weg laten slepen. Eenmaal weer thuis, de hele dag oponze porch Prison Break gekeken!

Nick was maandag dus onverwachts een dagje vrij, heel vervelend...

We moesten gaan regelen dat we bij de verhuurder een vervangende auto kregen. Wij ons er naar toe laten slepen, bleek dat er alleen 1 dingetje een vervelend geluid maakte. Niks aan de hand dus! Maar toch, wij hadden liever een andere auto. (Zie de mooie, super de luxe auto tussen de foto's!;-))

Die dag ook nog, na 20 keereen handteking te hebben gezet,de bankzaken van Sacha geregeld en weer eens mijn gezicht laten zien bij SKOA. Nu is dat allemaal rond en kan ik eind deze maand mijn eerste loon verwachten op mijn Arubaanse rekening! :-D

Dinsdags is Sacha samen met Silvana, een collega van de SKOA, naar Baby beach geweest. Baby beach is een strandje helemaal in het zuiden van het eiland, nog achter San Nicolas. Het is een van de mooiste strandjes hier.Alleenzie je een prachtige rafinaderij op de achtergrond, maar verder super mooi! Dit is ook het strand waar de Amerikaanse vrouw'vermist' is geraakt tijdens het snorkelen(?).

Woensdagis Sacha langs geweest opde school waar ze gaat werken, deKukwisa basisschool. Daar heel veel informaie gekregen en erg geschrokkenvan de troep diehet er was! Het lokaal waarzij les gaat geven was nog niksaan gedaan. Terwijl de kozijnen helemaal doorgerot zijn,de scheuren van boventot onder in de muur zitten en het plafond naarbeneden is gekomen. Tijdelijk krijgt zedus een ander lokaal, die er beter uitziet maar vol staat met andermans troep! Vrijdag maar eens flink aan de slag gaan daar!!

's Middags heeft Sacha, samen met Silvana, een workshop memoborden maken gevolgd. Ook dit was weer erg gezellig en het eind resultaat is supervrolijk geworden! (zie foto's!)

Donderdags kregen wij het bericht dat Marcella en Sharijar al over 2 weken deze kant op komen! Super leuk natuurlijk en wat een verrassing dat het al zo snel is!

Na Nick te hebben opgehaald van zijn werk, hebben we Sacha's schooluniform ergens in San Nicolas opgehaald. Dit was veel zoeken en rondjes rijden, maar het is gelukt!

Gister is Sacha al vroeg naar school gegaan, om zo de boel een beetje te kunnen opruimen en schoon te maken. Gelukkig kwam Silvana helpen en hebben we samen de elende toch nog een beetje dragelijk gemaakt! Want het lokaal was nog net zo'n troep als woensdag, terwijl mij was beloofd dat het vrijwel leeg zou zijn.... Erg prettig dat er dan iemand bij je is die je af en toe de positieve dingen laat zien/horen! Daarna ook nog naar Silvana haar school geweest, daar was de elende nóg groter! Helaas is dit nu eenmaal hoe ze hier te werk gaan.. Aan het einde van het schooljaar wordt er volgens mij echt gedacht; zo nu doe ik helemaal niets meer! En dat was dus te zien! Maandag na de vergadering nog maar eens hard aan de slag, dit maal gezellig samen met Nick! :-)

's Avonds is Sacha lekker uiteten geweest met Sanne en haar virendinnen. Sanne is de gene waarvan wij ons huisje huren. Nick is gezellig met Danny, een collega van Sacha van SKOA, wat gaan drinken in de stad.

Vandaag is het wachten op de vent van de airco. Hij is hem vanmorgen komen halen en zou om 12 uur hem weer komen brengen. De airco moest namelijk een servicebeurt krijgen, zodat hij het weer zou gaan doen. Gelukkigwas de airco op onze slaapkamer van de week al gemaakt! Hopelijk hebben Mars en Sharijar over 2 weken nu ook heerlijke airco op hun slaapkamer. Dat is echt wel een must hier!

Nou, verder gaan we bijna elke dag eventjes naar het strand en 's avonds lekker Prison Break kijken! We koken altijd heerlijk gezond en rond een uurtje of half 10 vallen de oogjes wel dicht.

Jullie horen volgende week weer van ons en veel kijk plezier naar de foto's! We blijven al jullie reacties erg leuk vinden! Ohja!! En vorige week kwam het super leuke nieuws dat Sacha haar vriendinnen, Esther en Nathalie, in de Kerstvakantie voor 10 dagen hierheen komen! Dus wij gaan samen het nieuwe jaar inluiden op Aruba! Onwijs leuk!

Mis jullie en spreken jullie snel weer!

Liefs, Knuffels en dikke zoenen

Nick en Sacha

janet

Joepie!! Een nieuw verhaal! Leuk te lezen dat het beter met je gaat Sas.Maar wat een zooitje daar in die schoolgebouwen. Stuk plafond naar beneden...! Je mag daar wel met een bouwhelm les gaan geven. Nou ben heel benieuw naar de foto's. Zag er net al eentje, maar volgens mij ben je nog aan het laden. Ik wacht dus (on)geduldig af. Tot Skypes!! Zoentje, Janet

Sacha

We dachten al dat je zat te wachten Janet! :-D Leuk! We skypen morgen! Liefs

Oma Kind.

Hallo Sacha en Nick,
Met plezier jullie verhaal gelezen, toch wel spannend hé? Maar wat een heidense rotzooi op die school,daar heb je wel wat werk aan . Fijn dat het wat beter gaat met je, als je straks aan het werk ben dan is het jaar zo om. Leuke kiekjes, en lekker bruin. Nou het ga jullie goed, liefs van Oma Kind. doei.

Hanny Willems

Fijn, dat je je wat meer thuis voelt daar.
Hopelijk bevalt het je steeds beter.
Jammer, dat het op de school zo'n troep is.
Wel verschil met hier.
Ja, leuk he, dat Esther en Nathalie jullie komen opzoeken.
Ik vind dat heel leuk voor jullie en voor hen natuurlijk.

liefs Hanny

Perry en Yvonne

Hoi Sas en Nick,

Wat een leuk verhaal weer en mooie foto's.
Je klaslokaal ziet er op zich wel netjes uit hoor! valt ons 100% mee maar wel een troepie.
Het lijkt wel behoorlijk groot. En dan over je huurauto; mooi rood is niet lelijk! En dan nog zo'n prachtig shirt. Jullie hebben het wel heeeel goed voor elkaar. Fijn dat jullie al zo snel bezoek krijgen van Mars,Sharijar,Esther en Nathalie.

Groetjes van Papa en Mama.

Marion en mannen

Dit gaat helemaal de goede kant op, lekker bezig zijn met veel troep geeft ook genoeg afleiding moet je maar. Denken. Tja het is een hele andere cultuur qua mentaliteit.
Leuk hoor de foto.'s en nog leuker het b
Vele bezoek wat er al snel aan zit te komen. Iets om lekker op vooruit te kijken.
Nou lieve lui, veel succes met alles en we kijken uit naar jullie volgend bericht.
Groetjes ons

Bea en Gerard

Hoi, sas en Nick

Eindelijk weer een mooi verhaal, wat een groot leslokaal
daar kun je wat mee leuk inrichten en zo echt je eigen ideeën erin steken tenslotte moet je daar een heel schooljaar vertoeven. En ja de auto daar moet je niet veel van verwachten als het maar rijd al kraak en piep dat ding zowat dan voel je ook een beetje een arubaan. O wat naar iedere dag naar het strand beter als kikkerland met alsmaar regen, nat nat nat. Hier begint de scholen maandag Robine gaat voor het eerst naar school zal ons benieuwen hoe dat gaat. Het werken is voor ons ook begonnen het viel vies tegen de eerste week. Sander en Joyce gaan nog op vakantie we zeiden al ga naar sas en Nick lekker naar Aruba en daar zouden ze naar kijken wat het kost en zo, wat het geworden is weet ik nog niet. Maar wat leuk dat M en S naar je toe komen leuk en gezellig. jammer dat jullie dan net moeten werken maar daar blijf wel genoeg tijd over om leuke dingen samen te doen denk ik. Leuke foto"s en een mooi polo voor werk!!!!!!. echt mode bewust hahahaha. Zeg de groeten en we blijven jullie zeker volgen tot mails xxxxxxxxxxxx

Silvana

Hey Sacha,

Je hebt me naam goed geschreven :)

Sacha

Ik heb het even snel veranderd! ;-) Kan natuurlijk niet zo zijn dat je naam verkeerd staat...

Blanc

Plebs eindelijk je site gevonden, veel plezier daar. En niet teveel in de casino's komen ;) xx Blanc