sachaennickoparuba.reismee.nl

1 week wonen op Aruba

Hi Lieve mensen uit het verre Nederland!

Wat misik jullie verschikkelijk zeg!! Na een week is het gevoel nog niet heel veel beter geworden. Stukje bij beetje komt het elke dag een beetje meer, maar ik heb het nog wel moeilijk met jullie en mijn 'thuis' zo ver weg! Want dat is het wat ik me hier absoluut niet voel; THUIS...

Dan hoor ik jullie denken, hoezo??! Je zit op een prachtig eiland met elke dag zon en warm weer, parel witte stranden, helder blauwe zee, palmbomen aan het strand én in de tuin... Hoe kan je je dáár nou niet thuis voelen???

Uhhh NOT! Werkelijkheid: Eén grote achterstandswijk hier (de Bijlmer is er niets bij), grote dorre bende en dan niet te spreken over de vriendelijke dieren die je hier op bezoek krijgt!!
Al is dat laatste de laatste paar dagen minder.. :) Tjah, sorry, ik kan hier nog niet echt wennen.. Maar we blijven positief (moet van Nick! ;) )
Nick is afgelopen maandag begonnen met werken, half 7 moest hij in houding staan op de Maniniers kazerne Savaneta. Lekker een rustig dagje gehad om in te rouleren en nog erg weinig gedaan.Zie ookde dinsdag, de woensdag, de donderdag en vandaag zal hij niet veel meer te doen hebben. Of wel, Nick heeft het hier fantastisch naar zijn zin!Met af entoe een ritje te mogen maken, in een wage van de baas,om een aantal mariniers op te halen of weg te brengen komt hij zijn werkdag tot 15:00u wel door!
Sacha heeft al veel dingen geregeld, want helaas moet dat ook allemaal gebeuren. Eigenlijk vind ik het wel lekker, op deze manier heeft elke dag toch ook nog een beetje een doel. Dinsdag ben ik bij SKOA geweest, voor deze stichting ga ik hier werken. Daar een aantal dingen geregeld, van hun nog meer dingen gekregen om te gaan regelen en zo al wachtend de dag ook doorgekomen. Bij SKOA kwam ik een aantal Ned collega's tegen die ook voor 1 jaar hierheen zijn gekomen. Zo heb ik Silvana leren kennen. Met haar klikt het goed en ben ik gister ook een dagje mee opgetrokken. Zij is gezellig met mij mee gaan wachten bij de belastingdienst en de zorgverzekeraar. Daarna hebben we bij haar thuis nog even heerlijk in het zwembad gelegen!
Afgelopen maandag ben ik ook met twee collega meiden naar het strand geweest en ook dat was erg gezellig. Zo kom ik de dagen niet alleen maar in mijn eentje door en leer ik wat mensen kennen hier op dit eilandje.
En zo is de eerste week om en hebben we er nog 51 te gaan.... ;) Sorry Nickie ik kon het niet laten! :P
De school waar ik, Sacha, komt werken heet Kuksiwa, in Pos Ciquito. Het schijnt een klein schooltje te zijn en ligt opweg naar Savaneta. Wat erg handig is, want ik breng Nick 's ochtends (om 6 uur) weg en moet hem dan 's middags om 15 uur weer ophalen. Als ik dan straks ga beginnen op school, dan kunnen we het zo houden en hebben we maar 1 auto nodig. Ik begin namelijk om 7:30u en ben om 13:03u klaar. Dan lekker even bij de kazerne op het strandje liggen en dan kan Nick ook mee naar huis! Zo gaan denk ik onze dagen eruit zien, maar we hebben al aardig ons verwachtingspatroon aan moeten passen, dus als we ook hier dat weer moeten gaan doen verbazen wij ons daar niet over!
Jullie horen snel weer wat van ons! En check onze nieuwe foto's evenvoordat je weer van de site gaat!
Mis jullie en denk onwijs veel aan jullie!
Loves, Sacha en Nick

Reacties

Reacties

Sacha

Sorry voor het zo'n aan elkaar geplakt verhaal.. maar dat heb ik echt niet zelf zo gedaan! Dat gaan vanzelf... Kijken of dat de volgende keer anders kan! Liefs

Gerard en Bea

Hallo Sacha en Nick
Wat een leuk verhaal en mooie foto's om jaloers op te worden. Wat fijn dat je daar een paar leuke meiden hebt ontmoet en dat het zo fijn klikt tussen jullie. En Nick mooi dat jij een luizenbaan hebt gekregen en naar je zin ook.
Alles went elke dag een beetje meer hoor! geloof me.
groetjes en tot lees xxxxxxxx

Cynthia en Fam.

Hoi Sacha en Nick,
Leuk om jullie eerste week te lezen en zien.
Mooie foto's, om jaloers op te worden!
En het missen van thuis en de vertrouwde mensen zal vast wel wennen. (moet wel zeggen dat ik het niet kan, en dat ik jullie stoer vindt) Wanneer je weer thuis bent wordt alles snel weer gewoon en mis je Aruba, dat moet je maar in je achterhoofd houden Sas! Succes!
Fijne tweede week en wij gaan jullie verder volgen.
Liefs Cynthia en Fam.

Oma Kind.

Hallo Sacha en Nick.
Wat een belevenis daar, maar ik moet zeggen dat ik ook een beetje jaloers ben,en dat huisje van jullie,ik vind het geweldig.
Nick boft met zijn lui leventje haha, maar als jij ook aan het werk ben dan komt dat ook hoor!
Het moet allemaal wennen,als jij daar je draai gevonden hebt komt alles goed.

Het aller beste, met gr: uit 7naar. met een kusje van Oma Kind.

Hanny Willems

Ik hoop, dat je je snel wat meer thuis voelt daar.
In ieder geval een mooi vooruitzicht, dat je vriendinnen
over een paar maanden bij jullie komen.

liefs Hanny

Marion

Hai Sacha en Nick,
Wat zal ik eens zeggen, alles klinkt zo cliché.
Ik hou het er daarom bij om te zeggen dat ik hoop dat je het er naar je zin gaat krijgen, Sacha.
Verder toffe plaatjes om te zien en fijn dat jij, Nick er een leuke job hebt.
Denk aan jullie,
Liefs Marion en de groetjes van de mannen

Nathalie

Ha Nick en Sacha..

Ik ben zo benieuwd hoe het gaat met het zoeken van jullie nieuwe huis..
Ondertussen al wat gevonden??

xx

bea en gerard

sas. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag mooier kun het niet vieren, het weer mee wat nooit voor komt, met je liefje en mams en paps in de zon maak er een hele mooie dag van vandaag dubbel valentijn en jarig. Gr xxxx en de resr ook gefeliciteerd daar.

bea en gerard

hallo, Nick van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Sas ook met Nick, lekker gevierd op curacaue met de dolfijnen.!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!