sachaennickoparuba.reismee.nl

Daar zijn we dan!

Ja, ja... We zijn heelhuids aangekomen op Aruba!

Vandaag al veel dingen geregeld. Hebben de hele middag zitten te wachten om ingeschreven te worden hier en daarna nog verzekeringen afgesloten! Dus dat is allemaal klaar!

De vliegreis is ons ook erg meegevallen. Het duurde 9 uur en 15 min, ipv 10 uur en we konden voor ons zelf een dvd-player kopen. Daar hebben we heerlijk 6,5 uur dvd's op gekeken! De laatste 2,5 uur gingen erg traag en we waren er toen ook wel zat van het vliegen!

Het afscheid van onze paps en mams, en broer(tje) en zus, inclusief alle aanhang was ontzettend gezellig! Het etentje was geslaagd en op het vliegveld was het even tranen weg pinken. Wat zullen we jullie missen! En jullie ons ook!

Pap, Mam, Mars, Sharijar, Ric en Agnischka (??) super bedankt voor de hele leuke, lieve dvd die julli ezelf gemaakt hebben! We hebben hem vanmorgen bekeken en hebben nog wel even een paar keer moeten slikken. Wat een lieve dingen zeggen jullie allemaal!

Laughing
We gaan de film nog vaak kijken!

Dit was het weer voor even, morgen lekker het strand gaan bekijken en eens even testen hoe een helder blauwe zee zwemt!

Succes daar in de regen!

Tongue out

Heeeeeeeel veeeeeeel liefs van ons!! Dikke kus!!

Reacties

Reacties

Janet

Lieve kinders,
Wat een leuke site is dit. Reuze benieuwd naar jullie verhalen!
Hebben jullie al gezwommen in het heldere water en gelegen op het witte strand? Schijnt de zon ook?
Hier pokkeweer. Donkere en dreigende luchten met regen.
Genieten jullie maar lekker daar. Wanneer moeten jullie beginnen met "werken"?
Dag lieverds!! Dikke zoen van Janet

Tom & Lisette

Hee Nick en Sacha!

Inderdaad leuke site! Wij hebben ons gelijk al aangemeld voor de mailinglijst, zodat we niets van jullie verhalen missen. Wel blijven updaten dan! En we willen ook graag wat foto's....
Hoorden dat het huis nog mooier was dan op de foto, mooi!

Succes verder met alles regelen, vergeet niet te genieten!

Veel plezier en alle liefs,

Tom & Lisette

roland

hallo avonturiers,fijn dat alles goed verlopen is, het afscheid,de reis,en de aankomst.
leuk dat jullie zo opgevangen zijn door allerlei mensen, en verder op weg geholpen zijn,en nu maar aanpassen aan hun mentaliteit en snelheid, maar dat zal best wel lukken. aan de zon hoef je denk ik niet te wennen.
laat gauw weer wat horen en zien,wij zijn heel benieuwd.

dikke pakkerd pa.

e.kind2@chello.nl

Hallo Kinders,wat een belevenis hé? ik hoop dat jullie het leuk blijven vinden, en dat het allemaal goed blijft.heel veel goeds en hou je haaks.
Gr: met een dikke zoen v. Oma Kind en gr: v. Opa.

Marion, Frits en kids

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
Wij zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen en gaan het lekker volgen.
Liefs ons

Fam. Kleiboer

Hoi Avondturiers,
Ook wij gaan jullie natuurlijk volgen.
Leuk huisje hebben jullie. Ziet er gezellig uit.
Elke dag even een duik kunnen nemen in dat mooie hel blauwe water...we zijn best een beetje jaloers!
Veel plezier en succes straks met er jullie thuis te maken.
Liefs, Cynthia Ewoud Cecile en Robine

Nathalie

hee sas maar ik zag op je zus haar hyves dat de vlucht je toch wel een beetje zwaar beviel? bleegh.. Maar wat een mooi huis!!! oh heeerlijk die serre ook buiten! mooie fotos zeg...
wanneer gaan we skypen?!!

xxxx

Sas & Nick

Wauw!! Wat een belangstelling! :D Ontzettend fijn om te lezen/zien! Ik (sacha) heb het hier namelijk best wel erg moeilijk... Kan nog niet echt mijn draai vinden hier en mis 'thuis' vele malen erger dan ik had gedacht!

Ook de warmte valt me niet mee, en zeker die rare, vieze beesten hier niet! Haha Vind bezoek helemaal niet erg, leuk juist, maar niet als het meneer of mevrouw hagedis is!! :( Op een afstandje zijn ze grappig, maar niet binnen in mijn huis! Dus nog flink even wennen.... Jullie horen snel weer een nieuwe verhaal, met foto's! We gaan deze site zeker bijhouden! Dikke kus, knuffels en veel liefs!

Gonny

Hé Sas ik kan me best voorstellen dat je even de weg kwijt bent. Lange reis, jetlag, andere omgeving enz.
Ben je al aan het werk? Dat geeft ook wel weer afleiding voor je. En die hagedisjes wennen wel hoor, ze doen niks.
Zie het maar als je huisdiertjes. :)

Groetjes, Gonny

Marcella en Sharijar

Heey Sas,

Ook via hier maar even een berichtje ... Hoe gaat het met jullie? Ik hoorde van mama dat je vandaag weer met een ander meisje had afgesproken... Leuk hoor, zo moet je toch aan je contacten komen! Zorg dat je naast Nick nog veel andere mensen heb die je regelmatig ziet. Straks als jij ook aan het werk bent dan zal je je draai wel vinden!! Ik weet zeker dat het goed komt!!!! Hou je iig sterk en blijf positief!!! We skype snel weer!!!!

Dikke kusss uit epe!!!

Hanny Willems

Hoi,
Ik kan me best voorstellen, dat je het eerst moeilijk hebt. Het is ook een hele overgang opeens.
Maar volgens mij zal het vast wel lukken.

liefs van ons

Hans&Corinne

HoiHoi,
Jullie staan bij m'n favorieten hoor en ik ga jullie volgen.
Wat hartstikke mooi is het daar en een zwembad in de tuin... echt te gek.
Alleen die leguaanbeesten, das wel ff wennen denk ik brrrr.
Heel veel plezier van jullie avontuur en groeten,
Hans&Corinne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!